لزوم استفاده حداکثری از سرمایه اجتماعی در حوزه بازاریابی و جذب منابع

لزوم استفاده حداکثری از سرمایه اجتماعی در حوزه بازاریابی و جذب منابع

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان زنجان بر لزوم استفاده حداکثری از سرمایه اجتماعی در حوزه بازاریابی و جذب منابع تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،عیسی امامی در سفر به استان زنجان غفلت از سرمایه اجتماعی را بسیار جبران ناپذیر و عدم توجه به این شبکه ی گسترده ی ارتباطی را حلقه مفقود در فرایند بازاریابی و تجهیز حداکثری منابع دانست.
وی همه کارکنان را به بهره برداری از این سرمایه عظیم و پتانسیل بالقوه ملزم کرد و استفاده از این حلقه وصل و بازاریابی از طریق واسطه ها را بعنوان زنجیره ای گسترده از نیروی انسانی بسیار حیاتی برشمرد.

بانکداری هوشمند، ارکان اصلی اقتصاد هوشمند و سیستمی

امامی از بانکداری هوشمند بعنوان یکی از ارکان اقتصاد هوشمند و سیستمی یاد کرد و گفت: ایجاد شفافیت کامل اطلاعاتی، مبارزه با سرقت اطلاعات، صیانت از مالکیت فکری و معنوی و همچنین عملکرد آماری مطلوب از خصوصیات بارز این نوع بانکداری است.
وی در حوزه ی بانکداری هوشمند قدرت تعیین مشتری را با سیستم دانست و عملیاتی نمودن این نوع بانکداری را از برنامه های بانک مهر ایران برشمرد و راه اندازی سامانه میعاد و غدیر را از مصادیق این حرکت تحول آفرین یاد کرد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان های بانک مهر ایران نیز بیان داشت: بانکداری نوین در راس برنامه ها و خدمات بانک است و در حوزه بانکداری غیر حضوری خدمات ارزشمند و منحصر بفردی در بانک مهرایران ارائه شده است.
مدیر امور استان ها تصریح کرد: تکریم مشتری و ارباب رجوع از اصول بسیار مهم و در راس منشور اخلاقی و حرفه ای کارکنان بانک مهر ایران به شمار می آید که باید همواره مورد توجه ویژه قرار گیرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.