ارتقای سازوکار مبارزه با پولشویی در موسسه اعتباری نور

ارتقای سازوکار مبارزه با پولشویی در موسسه اعتباری نور

موسسه اعتباری نور پیگیری جدی‌تر الزامات مبارزه با پولشویی و رعایت دستورالعمل‌ها‌ی ابلاغی از سوی بانک مرکزی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش دیوان اقتصاد،پیرو جلسه دوره‌ای رئیس کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری به منظور تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های بانک مرکزی و نظام بانکی برای مقابله با فعالیت‌های پولشویی، روز پنج‌شنبه ۹۹/۸/۲۲ حشمت‌اله نظری رئیس هیئت سرپرستی این موسسه به اتفاق رئیس اداره پولشویی با حضور در سرپرستی استان تهران و دیدار با سرپرست تهران و تعدادی از رؤسای شعب، بر پیگیری جدی‌تر الزامات مبارزه با پولشویی و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی بانک مرکزی تأکید کردند.
بر اساس این گزارش ایشان با اشاره به اقدامات انجام شده در این موسسه در زمینه استقرار سامانه‌های شناسایی و احراز هویت مشتریان، اهمیت دقت همکاران صف به‌ویژه رؤسای شعب، در انجام هر چه بیشتر مقررات و ضوابط ابلاغی در خصوص شفافیت تراکنش‌ها، گردش عملکرد مشتریان ومبارزه با پولشویی را لازم و ضروری دانستند.
ایشان در خاتمه خواستار ارتقای مبارزه با پولشویی در سطح استان‌ها و همچنین افزایش اختیارات و توسعه دسترسی به سامانه‌های مربوطه از سوی حوزه‌های نظارتی در این موسسه شدند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.