ادامه روند افت نرخ دلار و یورو

ادامه روند افت نرخ دلار و یورو

نرخ خرید و فروش و دلار آمریکا و یورو در سامانه سنا با ادامه روند افت نسبت به روزهای گذشته، امروز نیز کاهشی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، نرخ دلار آمریکا و یورو در دو روز گذشته روندی کاهشی داشت و براساس نرخی که در سامانه سنا درج شد، قیمت خرید دلار آمریکا روز گذشته در ابتدای روز ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ فروش ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان بود که تا پایان روز افت ۳۰۰ تومانی داشت و بازار با نرخ خرید دلار آمریکا ۲۴۸۰۰ تومانی و فروش ۲۵۹۰۰ تومانی به کار خود پایان داد.

همچنین یورو نیز همین روند را داشت و در ساعات ابتدایی بازار ارز در روز گذشته (۲۷ آبان ۱۳۹۹) با نرخ خرید ۳۰ هزار تومان و نرخ فروش ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز به کار کرد که در پایان ساعت کاری نرخ خرید به ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ فروش ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان رسید که نرخ خرید، ۴۰۰ تومان و نرخ فروش ۳۰۰ تومان افت را تجربه کرد.

از سویی، این روند کاهشی تا امروز نیز ادامه داشت و نرخ دلار و یورو کاهشی شد. به گونه ای که در ساعات ابتدایی امروز بازار ارز نیز نرخ خرید دلار آمریکا به نرخ ۲۴ هزار و ۷۲۰ تومان خرید و به نرخ ۲۵ هزار و ۸۲۰ تومان نیز به فروش رسید که نسبت ساعات ابتدایی روز گذشته افت ۳۸۰ تومانی داشت.

یورو هم در روز گذشته با نرخ خرید ۳۰ هزار تومان و نرخ فروش ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومانی به فروش رسید که امروز به ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان خرید و نرخ فروش ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومانی رسید که افت ۶۰۰ تومانی داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.