بهره برداری حداکثری از فرصت های خلق محصول ‏‏در فضای کسب و کار

بهره برداری حداکثری از فرصت های خلق محصول ‏‏در فضای کسب و کار

مجموعه بیمه ایران باید در فضای کسب و کار فعلی علاوه بر بهبود کیفی خدمات خسارت و ارزش آفرینی برای مشتریان، از فرصت های خلق محصول ‏حداکثر بهره برداری را بعمل آورد.

به گزارش دیوان‌اقتصاد،رضایی مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب در جلسه بررسی عملکرد حوزه معاونت فنی شرکت، ‏از تلاشهای همکاران حوزه فنی قدردانی و تاکید کرد: هوش عاطفی مدیران و ایجاد رابطه حسنه بین مدیران و کارکنان، زمینه ساز تعامل و ‏همکاری موثر است.

مدیرعامل بیمه ایران، رشد و بالندگی شرکت را در این مدت مرهون تلاش،کوشش، ایثار و ازخود گذشتگی مجموعه ارکان شرکت دانست و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی همکاران شرکت و شبکه فروش، بر ضرورت تداوم روند تحرک و فعالیت بیشتر در جهت توسعه و تعمیم خدمات بیمه در چهار ‏ماهه پایانی سال تاکید کرد.‏

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در ابتدای این نشست تخصصی، آقای زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران گزارشی از شرایط و عملکرد مجموعه بخش فنی شرکت در ۸ ماهه سال ۹۹ ارایه ‏کرد.

معاون فنی بیمه ایران، حق بیمه تولیدی شرکت را با ۱۶۲‌هزار میلیارد ریال و نسبت خسارت شرکت را ۴۷ درصد اعلام ‏و اضافه کرد: هم اکنون اوضاع فنی شرکت در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و افزایش سهم ‏شرکت و برخورداری از سهم کیفی ۳۵ درصدی از صنعت بیمه ‌حاکی از رشد و افزایش کیفیت و کمیت فعالیت بیمه ایران است.‏

در این جلسه، مدیران کل و معاونین ادارات کل اتکایی، اتومبیل، اشخاص، مسئولیت، حمل و نقل، اموال، آتش سوزی، انرژی، امور بین الملل و بازاریابی شرکت با ‏ارایه گزارش هایی تفصیلی، به تشریح عملکرد حوزه فنی متبوع پرداخته و از طراحی و خلق محصولات نوین ‏بیمه ای تا پایان سال جاری خبر دادند.‏




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.