اجرای پروژه های صنعت اب وبرق برای دوره ۱۸۰ روزه طراحی شد

اجرای پروژه های صنعت اب وبرق برای دوره ۱۸۰ روزه طراحی شد

سه‌شنبه, فوریه 2, 2021 - 14:26 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

وزیر نیرو گفت: اوایل دی وزارت نیرو برنامه ۱۸۰ روز فعالیت تا پایان دوره دولت دوازدهم را تنظیم کرده که شامل تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های ساخت و به نتیجه رساندن از جمله اصلاح ساختارها، دستورالعمل‌ها و لوایح و سرفصل ریل‌گذاری برای دولت آینده است.

به گزارش دیوان اقتصاد،"رضا اردکانیان" امروز سه‌شنبه در آئین گرامی‌ داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود:ایام بزرگداشت طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌ایم و با یاد و خاطره امام بزرگ، این روزها کشور ما همچنین سرزمین‌های متاثر از این انقلاب بزرگ با یاد و خاطره امام که روز ولادت حضرت زهرا(س) زادروز آن قائد بزرگ نیز، گرامی داشته می‌شود.

 به گفته وی، وزارت نیرو در تامین دو کالای راهبردی و مهم آب و برق توانسته از همه توشه و توان خود استفاده کند و رضایت نسبی مردم از این حیث فراهم است.

وی افزود: برای وزارت نیرو توفیقی است بویژه در این ایام که کشور ما مثل همه جای دنیا تحت تاثیر ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن است، برای موفقیت در خدمت رسانی به مردم تلاش می کند.

اردکانیان ضمن یاد و بزرگداشت خاطره همه شهدا بویژه شهدای صنعت آب و برق و شهید حسن عباسپور، ابراز امیدواری کرد در فرصت و مهلت باقی مانده دولت دوازدهم در انجام وظایف و تعهداتی که در خدمت رسانی دارد، بتواند به وظیفه خود عمل کند.

وی تاکید کرد: حق مسلم و طبیعی مردم توقف نیافتن خدمت رسانی است و ابراز امیدواری کرد، مجموعه کارکنان صنعت آب و برق بتوانند کار شایسته‌ای را در این بخش به نتیجه برسانند.

اردکانیان گفت: پایش منظمی از پیشبرد این برنامه ۱۸۰ روزه که پویش #هرهفته_الف_ب_ایران نیز جزئی از آن است به عمل خواهد آمد و در فرصت‌های مناسب گزارش ارزیابی لازم از پیشرفت کار را عرضه خواهیم کرد.

وی پیرامون فعالیت بانوان در این وزارتخانه توضیح داد: فعالیت بانوان بویژه در دولت دوازدهم در وزارت نیرو گویای آن است که آنها به وظایف خود به نحو مناسبی عمل کرده و حضور بانوان شایسته ما در عرصه مدیریت‌های میانی و ارشد وزارت نیرو قابل ملاحظه است.

اردکانیان ابراز امیداری کرد: بخشنامه حضور بانوان شایسته در مدیریت شرکت‌ها و هیات‌مدیره‌ها به جد توسط شرکت‌های مادر تخصصی دنبال شود و در پایان سال گزارش مناسبی در این ارتباط ارایه شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.