اعلام اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره قرآن و عترت بانک کارآفرین

اعلام اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره قرآن و عترت بانک کارآفرین

برگزیدگان نخستین دوره جشنواره قرآن و عترت ویژه کارکنان و خانواده‌های همکاران بانک کارآفرین و شرکتهای زیر مجموعه معرفی و از نفرات برتر هر رشته معرفی و قدردانی شدند.

به گزارش دیوان اقتصاد، اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره قرآن و عترت بانک کارآفرین، با شعار «قرآن آرامش آفرین زندگی» یادواره اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیران ارشد بانک به‌صورت حضوری و آنلاین انجام شد از نفرات برتر هر رشته قدردانی شد.
موضوعات جشنواره در سه محور کلی پیشرفت در عرصه کار و کارآفرینی، آرامش در زندگی و روابط اجتماعی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی (حقوق متقابل اعضای خانواده و تربیت فرزند صالح) با رویکرد قرآن و عترت برنامه‌ریزی‌شده بود و شرکت‌کنندگان در این جشنواره در چهار بخش آوایی، مطالعاتی، ادبی و هنری در سه رده گروه شکوفه‌ها (زیر ۱۰ سال)، نوجوانان (۱۰ تا ۱۶ سال) و بزرگسالان (۱۶ سال به بالا) به‌صورت مجزا مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند رتبه‌های برتر معرفی و از نفرات شایسته قدردانی نیز تجلیل به عمل آمد و جوایزی به آنان اهداء شد. همچنین به‌منظور تشویق و قدردانی از تمامی شرکت‌کنندگان در این جشنواره ،هدایایی به‌رسم یادبود برای آنان در نظر گرفته شد که برای آنان ارسال شد.
لازم به ذکر است، دبیرخانه دائمی جشنواره قران و عترت در محل ساختمان مدیریت آموزش و ارزیابی عملکرد بانک کارآفرین قرار دارد و همکاران می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص جشنواره فعلی و همچنین هر چه پربارتر برگزار شدن جشنواره‌های آتی با شماره تلفن ۸۸۰۳۰۲۳۰ مطرح کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.