با جشنواره‌های بانک ایران‌زمین همیشه برنده باشید

با جشنواره‌های بانک ایران‌زمین همیشه برنده باشید

در روزهای کرونایی که در حال گذر است، بانک ایران زمین همواره در جهت تکریم و تشویق مشتریان جشنواره ‌های مختلفی را برای مشتریان و علاقمندان برگزار می‌کند،

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک ایران زمین هرساله باجشنواره‌های متنوعی پذیرای مشتریان است؛ بطوریکه مشتریان می‌توانند علاوه بر دریافت خدماتی که سایر بانک ها ارائه می‌دهند، در چندین جشنواره که بطور معمولدر این بانک برگزار می‌شود نیز شرکت کنند.

اکنون که در پایان دومین سال شروع پاندمی کرونا قرار داریم، آموخته‌ایم که بهترین کار در خانه ماندن و استفاده از خدمات غیرحضوری بانکهاست و در همین راستا بانک ایران زمین همواره سعی بر این داشته که مشتریان خود را با ارائه خدمات کامل الکترونیک حفظ و حمایت کند.

بانک ایران زمین علاوه بر ارائه خدمات نوین و به روز بانکی همواره طرحهای تشویقی و جشنواره‌هایی را نیز برای ارتباط بهینه مشتریان با بانک خود، برگزار کرده است.

بازی پلاس بانک ایران زمین 

بازی فارغ از سن و سال برای همه ما جذاب است. در روزهایی که گذشت و خانه‌ماندن‌های بسیار بازی جذابیت بیشتری هم پیدا کرد. همه ما نیاز داریم لحظاتی از زنذگی‌مان را فارغ از مسائل روزمره به بازی بپردازیم. بازی به ما کمک می‌کند تا این روزهای پراسترس را به خوبی و به سلامت بگذرانیم.

بازی پلاس یک کلوپ بازی است تا بتوانید با دوستانتان به رقابت بپردازید. مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند با ورود به باشگاه مشتریان و صفحه مربوطه بازی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و رکورد جدیدی را ثبت کنند. امتیاز بگیرند و جایزه ببرند.

مشتریان برای ورود به بازی پلاس اینجا https://game.izbank.ir

کلیک کنند. 

روزت‌ رو بساز

بانک ایران زمین با جشنواره روزت رو بساز با روزی ۲۴۰ بلیت گردونه شانس در خدمت مشتریان خود است. درهمراه بانک ایران زمین، هر‌ روز به ۲۴۰ نفر از استفاده کنندگان این نرم افزار شانس حضور در قرعه کشی جذاب چرخ گردون اهدا می شود. 

براساس این گزارش، لینک مستقیم شرکت در قرعه کشی چرخگردون از طریق پیامک برای برندگان ارسال میشود. جوایزاین جشنواره نیز شامل هدایای نقدی با قابلیت واریز آنی به سپرده است.

برای ورود به جشنواره روزت رو بساز از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://club.izbank.ir/Festival_MobileBank.aspx

 

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.