انتصاب مدیرعامل ایرلاین وابسته به منطقه آزاد کیش توسط سعید محمد

انتصاب مدیرعامل ایرلاین وابسته به منطقه آزاد کیش توسط سعید محمد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هواپیمایی گفت: این شرکت هواپیمایی کیش با اولویت سرویس‌دهی در مناطق آزاد توسعه می‌یابد.

به گزارش دیوان اقتصاد،سید محمد در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی وابسته به منطقه آزاد کیش به عدم دستیابی به توسعه مناسب این ایرلاین اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن مزیت‌های رقابتی کیش ایر می‌تواند جایگاه بسیار بهتر و مطلوب‌تری در بین ایرلاین‌ها داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت در اختیار داشتن یک ایرلاین اختصاصی برای مناطق آزاد افزود: کیش ایر باید ایرلاین ویژه مناطق آزاد شود و همه مناطق باید در ارتقا و توسعه حوزه عمل این شرکت سهیم شوند.

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت سرمایه گذاری و نیاز فعالین اقتصادی مناطق آزاد ۸ گانه فعلی و همچنین برنامه ریزی های انجام شده برای راه اندازی ۷ منطقه جدید بر ضرورت خدمات رسانی ایرلاین مؤثر در مناطق آزاد تاکید کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: کیش ایر با توسعه ناوگان و برنامه عملیاتی دقیق می‌تواند در سطح ملی و منطقه‌ای و پس از آن با هدف دستیابی به بازارهای بین المللی روند توسعه‌ای خود را دنبال کند.

وی افزایش سهم کیش ایر از بازار ملی و بین المللی، افزایش و توسعه ناوگان و راه اندازی کارگو را از مهمترین اهداف مدنظر برای این شرکت هواپیمایی عنوان کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.