افزودن 40واگن نو برای سفرهای نوروزی

افزودن 40واگن نو برای سفرهای نوروزی

مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی رجا از تشکیل شرکت اجرایی و فنی در زیرمجموعه رجا خبر داد و گفت: به طور قطع با تشکیل این شرکت، رجا در قالب یک هلدینگ فعالیت می کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد رجبی افزود: بزودی ساختار سازمانی شرکت رجا ارایه و ساختار جدید نیز برای شرکت فنی - اجرایی طراحی و تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت فنی - اجرایی به منظور استفاده از ظرفیت های صنایع موجود و بسیج آنها برای توسعه فنی و نوسازی قطارهای این شرکت ایجاد شده است، تاکید کرد، با تشکیل و فعالیت این شرکت، نگرشی نو در توسعه و مدیریت بخش فنی و اجرایی قطار ایجاد خواهد شد.

رجبی ماهیت تشکیل این شرکت را انجام فعالیت‌های فنی، تعمیراتی، بازسازی قطارهای رجا و سایر شرکت‌های ریلی فعال در این صنعت عنوان کرد و افزود: هم اکنون 500 واگن بالای 30 سال در شبکه ریلی کشور وجود دارد و تا آغاز فصل زمستان در سال 1396 این واگن ها باید مورد بازسازی کامل و تعمیرات اساسی قرار گیرد، لذا توجه جدی به حوزه فنی لازم و ضروری است.

مدیرعامل شرکت رجا درباره آمادگی قطارها برای سفرهای نوروزی سال 1396 خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم حدود 30 تا 40 واگن بازسازی شده و نو را برای این ایام به ناوگان مسافری اضافه کنیم تا خدمات خوبی به همو‌طنان گرامی ارائه دهیم.

وی ابرازامیدواری کرد، با ظرفیت بالایی که در بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، انتظار داریم در شرکت جدید زیرمجموعه رجا از این ظرفیت به نحوی مطلوب در تعمیرات اساسی استفاده کنیم .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.