اختصاصی/ ارایه خدمات جامع بیمه مسئولیت در بیمه پارسیان

اختصاصی/ ارایه خدمات جامع بیمه مسئولیت در بیمه پارسیان

یک فرد در تمام بخش‌های زندگی، با خطر وقوع انواع حوادث پیش‌بینی نشده روبه‌رو است. برای خطرات فردی که سلامت و جسم ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند، می‌توان با اندیشیدن تدابیر لازم تا حد زیادی خطر را دور کرده و یا تصمیم درستی برای جبران خسارت احتمالی گرفته شود. فرد به عنوان عضوی از جامعه در حیطه شغلی مسئولیت‌های مختلفی برعهده دارد که باید آن‌ها را به‌درستی شناخته و اجرا کند و در صورت عدم رعایت آن‌ها و یا بروز حوادث پیش‌بینی نشده، با مشکلات حقوقی و قانونی بسیاری مواجه خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بیمه مسئولیت یکی از انواع بیمه‌نامه است که از سوی شرکت‌های بیمه‌گر در اختیار افراد شاغل در جامعه قرار گرفته و مسئولیت‌های حرفه‌ای وی را تحت پوشش قرار می‌دهد.
اینطور می‌توان گفت که بیمه مسئولیت، به طور مستقیم در تنظیم روابط اجتماعی افراد جامعه، شناخت افراد از حقوق و مسئولیت‌‌های یکدیگر و تأمین امنیت حرفه‌‌‌ای مشاغل و فعالیت‌‌ها، تاثیرگذار است. به صورت کلی با اینکه بیمه مسئولیت، جبران کننده خطرات و زیان‌های رخ داده برای اشخاص ثالث است، اما در حقیقت بیمه‌گذار با توجه به جبران خسارت از سوی بیمه‌گر (شرکت بیمه) در زمان فعالیت خود، آرامش و اطمینان خاطر بیشتری خواهد داشت. به عبارتی اگر زیان‌های وارد شده به افراد ثالث بسیار سنگین و پرهزینه و حتی گاهی جبران ناپذیر باشد، شرکت بیمه در قالب بیمه مسئولیت می‌تواند این خسارت‌ها را از جانب بیمه گزار، جبران کند.

انواع بیمه‌نامه مسئولیت
بیمه مسئولیت تامینی برای اشخاص ثالث در قبال مخاطرات ناشی از فعالیت بیمه گزار می باشد و بیمه گزار با توجه به جبران خسارت از سوی بیمه گر آرامش و اطمینان خاطری در زمان فعالیت خود کسب خواهد نمود.
با توجه به مسئولیت های بی شماری که هر یک از ما در قبال سایر افراد جامعه داریم می توان تعداد بسیار متنوعی از بیمه های مسئولیت را برشمرد، اما می توان آن ها را به پنج دسته کلی به شرح زیر تقسیم نمود:
 بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان
 بیمه مسئولیت حرفه‌ای 
بیمه مسئولیت مدنی عمومی
 بیمه مسئولیت تولیدکنندگان محصول 
 بیمه مسئولیت مدنی ناشی از اجرای قرارداد

طرح بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان 
شرکت بیمه پارسیان در قالب بیمه‌ نامه مسئولیت از افراد شاغل و کارفرمایان در قبال خسارات احتمالی در حیطه شغلی حمایت می نماید.
شرکت بیمه پارسیان در قالب طرح بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان در صورت بروز حادثه ناشی از کار که منجر به صدمات جسمی و یا فوت کارکنان (اعم از استخدامی، قراردادی، روزمزد و ...) شده  و در آن  کارفرما مقصر حادثه شناخته شود، ورود کرده و خسارت وارده اعم از پرداخت هزینه درمان یا پرداخت دیه را جبران خواهد کرد.

بیمه‌گزار می‌تواند با خرید بیمه‌نامه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان این گونه هزینه‌ها را جبران کند. لازم به ذکر است که داشتن بیمه تامین اجتماعی برای کارکنان، شرط لازم است ولی کافی نیست و در صورتی که کارگری در حین کار دچار نقص عضو یا فوت شود، بیمه تامین اجتماعی صرفاً مستمری پرداخت کرده وتعهدی در قبال دیه فوت و یا صدمات جسمانی نخواهد داشت و این وظیفه بر عهده کارفرما قرار می‌گیرد که وی در صورت نداشتن بیمه مسئولیت متقبل هزینه گزافی خواهد شد.

انواع این بیمه نامه در بیمه پارسیان عبارتند از بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان واحدهای خدماتی، تولیدی و صنعتی، بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه های عمرانی، بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه های ساختمانی 

بیمه نامه یاد شده، تنها یکی از پوشش های بیمه ای ارایه شده در حوزه بیمه های مسئولیت می باشد. مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد پوشش بیمه مسئولیت در بیمه پارسیان می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس https://parsianinsurance.ir مراجعه نمایند.

جشنواره تابستانه بیمه‌های مسئولیت در بیمه پارسیان
در همین راستا، بیمه پارسیان با شروع فصل تابستان جشنواره طرح‌ فروش محصولات بیمه‌ای در رشته مسئولیت، (به استثناء بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیراپزشکان) را در قالب سه طرح زیر از اول تیرماه 1402 تا انتهای شهریورماه همین سال برگزار می نماید.
*طرح 1 : ارایه 15% تخفیف به  بیمه‌گزاران جدید و یا پروژه‌های جدید بیمه‌گزاران قدیم
*طرح 2 : ارایه 25% تخفیف به  بیمه‌گزاران جدید و یا پروژه‌های جدید بیمه‌گزاران قدیم
*طرح 3: ارایه 45% تخفیف به  بیمه‌گزاران جدید و یا پروژه‌های جدید بیمه‌گزاران قدیم

لازم به ذکر است اگر بیمه‌گزاران متقاضی خریدار بیمه نامه مسئولیت هستند می‌ توانند از فرصت این جشنواره استفاده کرده و در مدت مقرر به مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه پارسیان در سراسر کشور از تخفیفات این شرکت استفاده نمایند.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.