اعطای تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی به بیمه اتکایی امین

اعطای تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی به بیمه اتکایی امین

بیمه اتکایی امین در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی با رویکرد تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور توانست تندیس اجلاس را به عنوان یکی از صنایع مسئولیت پذیر کسب کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، ششمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی با هدف جلب توجه سازمانها، شرکت ها و کارآفرینان به اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی و با راهبردهای تامین سلامت غذایی و دارویی و حفظ محیط زیست و به منظور ارائه مدل مناسب مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار واز محمدرضا خوش کیش، مدیرعامل بیمه اتکایی امین قدردانی و تندیس مسئولیت پذیری و فرهنگ سازمانی به وی اعطا شد.

این همایش با مشارکت وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان حفاظت محیط زیست، 3 مهرماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم علی به نژاد معاون اتکایی، اصغرنیا معاون اقتصادی و مالی و حسین اشرفی معاون پشتیبانی و منابع انسانی به همراه باقری و اخوان مدیران اتکایی و مالی نیز مدیرعامل بیمه اتکای امین را همراهی می کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.