طرح جدید بیمه پارسیان برای مسئولیت مدنی بیمه

طرح جدید بیمه پارسیان برای مسئولیت مدنی بیمه

بیمه پارسیان با ارایه بیمه نامه مسئولیت مدنی ارایه دهندگان سرویس ایاب و ذهاب در قبال دانش ­آموزان در سال تحصیلی جدید اقدامی قابل توجهی را در مسیر فرهنگ سازی استفاده از خدمات بیمه ای برداشته که مطالعه مفاد آن برای بیمه گزاران و اهالی صنعت بیمه نتایج قابل تأملی به همراه خواهد داشت.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از رصد روز،  افزایش سوانح رانندگی طی چندسال گذشته به خصوص در ایام پرتردد سال نگرانی های زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. شمار پرونده های موجود در محاکم قضایی با موضوع تصادفات و پرداخت دیات مؤید این موضوع است که شرکت های بیمه ای برای ایفای نقش پر رنگ تر باید تمهیداتی را پیاده سازی کنند که در آن علاوه براینکه دغدغه تصادفات جاده ای کاهش پیدا کند بلکه نتیجه ای حاصل شود که طرفین درگیر در موضوع تصادف با خیال آسوده تری به رتق و فتق امور بپردازند.

یکی از موضوعات مهم که طی روزهای اخیر در کشور شاهد آن هستیم بازگشایی مدارس و از سرگیری کار سرویس مدارس است که با توجه به تردد آن ها در ساعات شلوغ و پیک ترافیکی نیازمند تصمیمات معقول و منطقی است. صنعت بیمه یکی از بخش های درگیر در این مسئله است که به دلیل ماهیت پوششی آن در هنگام حوادث می تواند تبعات و نتایج حاصل از حوادث رانندگی را به شکل چشم گیری کاهش دهد.

گام مؤثر بیمه پارسیان در افزایش ضریب نفوذ بیمه

به همین منظور بیمه پارسیان با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع اقدام به ارایه بیمه نامه مسئولیت مدنی ارایه دهندگان سرویس ایاب و ذهاب در قبال دانش ­آموزان در سال تحصیلی جدید کرده است.

مدیریت بیمه­ های مسئولیت شرکت بیمه پارسیان موضوع بیمه نامه مسئولیت به مناسبت سال تحصیلی جدید را اینطور تعریف می نماید؛

بیمه مسئولیت مدنی بیمه‌گزار در قبال دانش‌آموزان در مسیر منزل تا مرکز آموزشی و بالعکس، بدین معناست که چنانچه در نتیجه قصور و یا اهمال غیرعمدی بیمه‌گزار خسارت جانی به افراد مورد اشاره وارد آید و بیمه‌گزار براساس رای مراجع قضایی مسئول جبران خسارت شناخته شود، بیمه‌گر پس از احراز مسئولیت بیمه‌گزار مطابق با شرایط و مفاد بیمه‌نامه، حداکثر تا سقف تعهدات مندرج در بیمه‌نامه نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد نمود.

بیمه پارسیان همچنین به منظور ترغیب و تشویق بیمه گزاران در استفاده از این بیمه نامه پوشش های تکمیلی متفاوتی را در نظر گرفته که مفاد برخی از آن ها به خوبی روشن می کند که بیمه پارسیان در مسیر توسعه فرهنگ استفاده از خدمات بیمه ای و افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه در کشور است.

جدا از اینکه پوشش مسئولیت مدیران مراکز آموزشی در قبال دانش آموزان ناشی از سرویس ایاب و ذهاب یکی از بندهای مهم پوشش تکمیلی این بیمه نامه است بلکه پوشش پرداخت خسارت بدون رای دادگاه از جمله پیش بینی هایی است که موجب می شود فرآیند اداری طی شدن پرونده تا دریافت و پرداخت خسارت به حداقل ممکن برسد.

همچنین بیمه پارسیان پوشش پرداخت خسارت هزینه­ های پزشکی بدون اعمال تعرفه وزارت بهداشت را در این بیمه نامه لحاظ کرده است تا شرایط استفاده از بیمه نامه مسئولیت مدنی ارایه دهندگان سرویس ایاب و ذهاب در قبال دانش ­آموزان در سال تحصیلی جدید با تسهیل بیشتری همراه شود.

آنچه در بیمه نامه مسئولیت مدنی بیمه پارسیان به مناسبت سال تحصیلی جدید اهمیت بسزایی دارد، کاهش زمان و روال موجود در پیگیری پرونده، صرفه جویی در هزینه های بیمه گزار و همراهی قابل توجه تا زمان پرداخت خسارت است که می تواند نقش مهمی در استفاده از خدمات بیمه نامه مسئولیت مدنی ارایه دهندگان سرویس ایاب و ذهاب در قبال دانش­آموزان در سال تحصیلی جدید داشته باشد که برای اهالی بیمه محل تأمل و توجه خواهد بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.