اختصاصی/ یک تیر و دونشان با خرید بیمه عمر بیمه پارسیان

اختصاصی/ یک تیر و دونشان با خرید بیمه عمر بیمه پارسیان

با طرح "لیام" بیمه پارسیان هم بیمه عمر بخرید هم پوشش بیمه تکمیلی بگیرید.

به گزارش دیوان اقتصاد، اخیرا طرح لیام بیمه پارسیان با هدف کاهش دغدغه افراد در جهت جبران هزینه‌های درمانی، با ارایه بیمه درمان تکمیلی خانواده به بیمه شدگان بیمه‌های زندگی و مستمری پارسیان، عرضه شده است.

به عبارتی افراد فاقد پوشش درمان تکمیلی با داشتن بیمه نامه زندگی و مستمری پارسیان و استفاده از طرح لیام زندگی ،می توانند تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی خانواده قرارگیرند.

طرح لیام زندگی بیمه پارسیان چیست؟
در همین راستا، بیمه پارسیان با هدف حفظ نشاط، تندرستی و آسایش خاطر خانواده‌ها و کاهش دغدغه افراد در جهت جبران هزینه های درمانی، طرح لیام زندگی را روانه بازار کرد. طرح لیام زندگی پارسیان با ارایه بیمه درمان تکمیلی خانواده به بیمه‌ شدگان بیمه‌های زندگی و مستمری پارسیان، ضمن ایجاد پشتوانه مالی مناسب، رفاه حال بیشتری برای هریک از اعضای خانواده در طول مدت بیمه نامه ایجاد کرده است.
در این طرح، تمامی بیمه‌شدگان بیمه‌نامه‌های زندگی و مستمری بدون وجود اقساط معوق در بیمه‌نامه‌های زندگی، می‌توانند از مزایای طرح بیمه نامه درمان خانواده استفاده کنند. ویژگی متمایز این طرح ارایه انواع بیمه های درمان تکمیلی با تخفیف حق بیمه تا سقف 35 درصد متناسب با اندوخته سرمایه‌گذاری بیمه نامه زندگی است.
لازم به ذکر است که فرانشيز این نوع پوشش به انتخاب بیمه گزار بیمه نامه درمان20% یا30% بوده و شرط لازم جهت برخورداری از این مزایای این طرح، عدم وجود اقساط معوق در بیمه نامه های زندگی خریداری شده است. همچنین بازار هدف خاص این طرح، افراد فاقد بیمه‌گر پایه یا بیمه تکمیلی درمان از قبیل اصناف و مشاغل آزاد، کارگاه‌ها و شرکت های با تعداد نیروی کم و سایر مشاغل اینچنینی است.

طرح‌های درمان خانواده در قالب طرح لیام
بیمه تکمیلی درمان شامل دو طرح عادی و طرح VIP است که هرکدام چندین طرح و پوشش را در برمی‌گیرد. 
طرح های عادی که شامل 5 طرح است که طبق آن مشتریانی که در حال حاضر داراي بيمه نامه زندگي معتبر نزد شركت بیمه پارسیان بوده می توانند با حداقل اندوخته بيمه نامه زندگي100.000.000 ريال از پوشش درمان خانواده با تخفيفات تعيين شده تا سقف 20 درصد استفاده کنند و طرح های VIP  که شامل 2 طرح بلورین و زرین با ارایه سقف پوشش های درمان بهتر، 35 درصد تخفیف بر روی حق بیمه درمان اعطا می گردد که متناسب با اندوخته سرمایه گذاری به بیمه شدگان بیمه های زندگی قابل ارایه خواهد بود.

اما بیمه زندگی و بیمه مستمری پارسیان چیست و چرا باید آن را بخریم؟ 
بيمه زندگی و بیمه مستمری شرکت بیمه پارسیان، قراردادي است كه به موجب آن شركت بيمه متعهد مي‌شود تا در صورت فوت و يا حيات شخص بيمه شده مبلغي را بصورت يكجا يا مستمري به استفاده كننده از بيمه‌نامه بپردازد. خطر فوت در بيمه‌هاي عمر، به هر علت شامل فوت ناشي از انواع بيماري ها و يا حوادث می باشد.

بیمه زندگی و مستمری شرکت بیمه پارسیان دارای کامل ترین پوشش های تکمیلی بوده که قابل ارایه به بیمه شده و بیمه گزار می باشد. این پوشش های اضافی شامل پوشش اضافی فوت در اثر حادثه، پوشش اضافی نقص عضو یا از کارافتادگی دایم ناشی از حادثه، پوشش اضافی پرداخت مقرری روزانه بستری شدن در مراکز درمانی ناشی از حادثه، پوشش اضافی پرداخت هزینه پزشکی در اثر حادثه، پوشش اضافی امراض خاص (گروه بیماری های اصلی )، پوشش اضافی امراض خاص (گروه بیماری های اصلی و تکمیلی)، پوشش اضافی معافیت از پرداخت کل حق بیمه در صورت از کارافتادگی دایم و کامل بیمه شده/بیمه گزار، پوشش اضافی پرداخت سرمایه بیکاری در صورت از کارافتادگی دایم و کامل، پوشش اضافی پرداخت مستمری درصورت از کارافتادگی دایم و کامل بیمه شده، پوشش اضافی معافیت از پرداخت کل حق بیمه در صورت فوت بیمه گزار است.

در بیمه زندگی شرکت بیمه پارسیان شرکت بیمه متعهد می گردد در صورت تحقق خطرات پوشش های بیمه ای،تعهدات تعیین شده را به ذینفعان مربوطه پرداخت نماید و درصورت حیات بیمه شده تا پایان مدت بیمه نامه، امکان دریافت مزایای پایان دوره به صورت یکجا و مستمری را فراهم آورد.

در بیمه نامه مستمری شرکت بیمه پارسیان شرکت بیمه متعهد می گردد درصورت پرداخت کامل حق بیمه به صورت یکجا یا پرداخت حق بیمه در مدت معین، اقساط مستمری را تا زمان حیات بیمه شده به استفاده کنندگان بیمه نامه پرداخت نماید. در حقیقت پرداخت مستمری به این معنا است که افراد با پرداخت حق بیمه به صورت یکجا یا پرداخت حق بیمه در یک مدت زمان معین، بلافاصله یا با اتمام مدت زمان پرداخت حق بیمه ،از مزایای بازنشستگی استفاده کنند و بدون اینکه به شغلی مشغول باشند از بیمه‌گر مبلغی را به عنوان حقوق ماهیانه خود دریافت کنند.

همچنین بیمه شده امکان دریافت پوشش بیمه ای فوت به هر علت و پوشش های تکمیلی را هم در مدت پرداخت حق بیمه مستمری و هم در مدت دریافت اقساط مستمری دارند. 

در پایان گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزییات کامل در مورد طرح لیام زندگی می‌توانند به شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سرتاسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 8259-021 داخلی 1 تماس حاصل کنند.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.