عرضه محصولات جدید بیمه ای توسط بیمه البرز بسیار ارزشمند است

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی:

عرضه محصولات جدید بیمه ای توسط بیمه البرز بسیار ارزشمند است

عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی در همایش گرامیداشت روز بیمه استان گلستان که به همت شرکت بیمه البرز برگزار شد از عملکرد خوب شبکه فروش صنعت بیمه کشور قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مجتبی حیدری عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی در همایش گرامیداشت روز بیمه استان گلستان که به همت شرکت بیمه البرز و با حضور مدیرعامل این شرکت، نماینده استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی، مدیرکل بیمه سلامت و رئیس پلیس راهوراستان گلستان و جمعی از مدیران ارشد صنعت بیمه و استان گلستان برگزار شد از عملکرد خوب شبکه فروش صنعت بیمه کشور قدردانی کرد.

حیدری یکی از راه های افزایش ضریب نفوذ بیمه را تولید محصولات جدید بیمه ای عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بیمه البرز در این راستا خوب عمل کرده و با ابتکار توانسته است محصولات نوین بیمه ای عرضه کند که کار بسیار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: ضریب نفوذ کنونی کشور ۱/۸ درصد است که با ضریب نفوذ بیمه مورد انتظار در برنامه هفتم توسعه که هفت درصد است فاصله زیادی داریم و باید با گسترش چتر حمایتی بیمه آرامش و اطمینات خاطر را برای هموطنان به ارمغان بیاوریم و در نهایت ضریب نفوذ بیمه را ارتقاء دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی از بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و افتتاح سامانه پرداخت خسارت تصادفات رانندگی (کروکی آنلاین) به مناسبت ۱۳ آذر، روز بیمه و با همکاری بیمه مرکزی و نزاجا خبر داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.