تقدیر امام جمعه کیش از اقدامات عمرانی و رفاهی سازمان در حوزه قضایی

تقدیر امام جمعه کیش از اقدامات عمرانی و رفاهی سازمان در حوزه قضایی

علیرضا بی نیاز ازحمایت های سازمان منطقه آزاد کیش بواسطه ساخت ساختمان جدید دادگستری و تامین واحدهای مسکونی برای کارکنان دستگاه قضایی کیش تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد از سازمان منطقه آزادکیش، امام جمعه کیش در آیین افتتاح ساختمان جدید دادگستری جزیره کیش که با حضور امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری، ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولان قضایی و محلی، پنج شنبه هفتم دی در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ اقدامات حمایتی سازمان را در راستای ارائه خدمات مناسب و شایسته به کیشوندان و گردشگران عنوان کرد.

وی با بیان این که قضاوت در اسلام مسئله بسیار مهم و خطیری است و جایگاه با اهمیت، اساسی و والایی دارد؛ گفت: قضاوت تعیین کننده سعادت مردم و سلامت جامعه است و دادگستری حافظ آبرو و حیثیت مردم می باشد. 

امام جمعه کیش ادامه داد: اجرای حدود الهی، عدالت و ایجاد امنیت اجتماعی و دفاع از حقوق عامه توسط قوه قضاییه پیگیری می شود از اینرو افراد متعهد به اسلام، مستعد، با شهامت و توانمند در قوه قضاییه مشغول به کار هستند تا بتوانند از این امر مهم صیانت کنند. 

وی تاکید کرد: افرادی که امر قضاوت را بر عهده دارند در واقع ادامه دهندگان همان قضاوت هایی هستند که از امام قضاوت، عدالت ،کرامت و فضیلت امیر المومنین( ع) نقل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز جایگاه قوه قضاییه را جایگاه اساسی در جامعه اسلامی و ایمانی عنوان و از اقدامات این قوه تقدیر کرد و گفت: قوه قضاییه موفق، باعث اجرای عدالت، احیا حقوق عامه مردم، احساس آرامش وامنیت، کاهش نگرانی ها و دلهره ها در جامعه و هراس مجرمان از اجرای عدالت می شود. 

  وی با اشاره به حجم، اهمیت و حساسیت پرونده ها و سطح و مبلغ ریالی پرونده ها درکیش خواستار اختصاص ساختار و جایگاه ویژه برای دادسرا و دادگستری کیش شد و افزود: با توجه به هزینه های بالای زندگی در کیش و حساسیت کار قضات در این منطقه، خواهان در نظر گرفتن ضریب حقوقی برای آنان هستیم تا مسوولیت ها و وظایف خود را در راستای تسریع و تسهیل کار مردم انجام دهند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.