آغاز به‌کار نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و لجستیک در کیش

آغاز به‌کار نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و لجستیک در کیش

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و لجستیک با محوریت معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی ها و فناوری های صنعت حمل و نقل، امروز هشتم اسفند در جزیره کیش افتتاح شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، این رویداد بین المللی با حضور مهمانانی از کشورهای ترکیه و روسیه از امروز سه شنبه هشتم اسفند به مدت 3 روز در سالن  Aمحل دائمی نمایشگاه های کیش برپا می باشد.

بر اساس این گزارش، بهره مندی از حضور شرکت ها و موسسات بین المللی همچنین هیات های بازرگانی و تجاری و تجربیات آنها، ایجاد بستر مناسب جهت معرفی فناوری ها، تولیدات و نوآوری های صنعت حمل و نقل کشور، توسعه روابط بین‌المللی در این حوزه و ایجاد فضایی برای آشنایی هرچه بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با تکنولوژی های روز دنیا در صنعت حمل و نقل، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

در حاشیه نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و لجستیک، کارگاه ها و همایش های تخصصی جانبی نیز طی بازه زمانی اعلام شده در سالن های جلسات مرکز همایش های بین المللی کیش میزبان علاقمندان خواهد بود.

گفتنی است بیش از 40 شرکت فعال در زمینه حمل و نقل و لجستیک و بیمه در این رویداد بین المللی حضور دارند که "فدراسیون حمل و نقل ایران"، "شرکت کشتیرانی ایران"، "انجمن لجستیک خراسان" از مهمترین آنها می باشد.

مجری این نمایشگاه شرکت پارس مارال تجارت ایرانیان می باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.