نام فولاد هرمزگان با توسعه و موفقیت گره خورده است

مدیرعامل شرکت: 

نام فولاد هرمزگان با توسعه و موفقیت گره خورده است

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: امروز در زمینه ورزش، فولاد هرمزگان پیشتاز بوده و به خوبی شاهد موفقیت‌های بین‌المللی، کشوری و استانی ورزشی این شرکت هستیم و نام فولاد هرمزگان با توسعه و موفقیت گره خورده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، آیین تقدیر از فرزندان ورزشکار شرکت فولاد هرمزگان و بازیکنان آکادمی فوتبال فولاد هرمزگان با حضور عطاالله معروفخانی مدیرعامل، کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی و جمعی از مدیران و مسئولان ورزش فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس برگزار شد. در این آیین معروفخانی در جمع ورزشکاران بیان کرد: امشب یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام را تجربه کردم و خوشحالم که چنین فرزندانی در شرکت فولاد هرمزگان در زمینه ورزش در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تمامی کارکنان شرکت فولاد هرمزگان مجاهدانه در حال فعالیت هستند تا چنین استعدادهایی پرورش یابند و بتوانند آینده ورزش هرمزگان را روشن رقم بزنند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز در زمینه ورزش، فولاد هرمزگان پیشتاز بوده و به خوبی شاهد موفقیت‌های بین‌المللی، کشوری و استانی ورزشی فولاد هرمزگان هستیم.

معروفخانی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شاهد آغاز طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان هستیم که می‌تواند سبب رشد اقتصادی کشور و استان شود. ضمن اینکه با تلاش مجموعه خدوم فولاد هرمزگان رکوردهای متعددی در سال جاری به ثبت رسید تا ثابت کنیم نام فولاد هرمزگان با توسعه و موفقیت گره خورده است.

وی در پایان تصریح کرد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فولاد هرمزگان قدم‌های بزرگی در استان هرمزگان برداشته است که حوزه ورزش یکی از این زمینه‌هاست. به طور حتم آینده درخشانی برای فولاد هرمزگان می‌توان متصور بود و حق مردم نجیب مردم شریف هرمزگان است که این‌چنین پیشرفت‌هایی را داشته باشند.

در پایان این مراسم از فرزندان ورزشکار شرکت فولاد هرمزگان و بازیکنان رده‌های زیر 10 تا 14 سال فوتبال فولاد هرمزگان با اهدای هدایای ویژه تقدیر شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.