شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام) در نظر دارد عملیات احداث ساختمان تجاری ـ اداری خود با مشخصات ذکر شده ذیل را از طریق مناقصه عمومی/محدود به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.
دریافت اسناد شرکت در مناقصه ساختمان مرکزی بیمه کارآفرین
دریافت اسناد شرکت در مناقصه ساختمان مرکزی بیمه کارآفرین
به گزارش دیوان اقتصاد، از آن شرکت های واجد شرایط دارای رتبه بندی سازمان برنامه بودجه دعوت می گردد تا با توجه به شرایط ذکر شده ذیل، نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه فوق الاشاره اقدام نماید.
1) موضوع مناقصه:
اجرای عملیات تجهیز کارگاه، خاکبرداری، پایدارسازی دیواره گود، اجرای سازه نگهبان، اجرای زهکشی و بستر، اجرای فونداسیون، اجرای اسکلت فولادی با اتصالات پیچ و مهره ای، اجرای سقف های عرشه فولادی، دیوارچینی، اجرای تأسیسات مکانیکی، تأسیسات الکتریکی و نازک کاری مطابق با نقشه های ساختمان تجاری ـ اداری بیمه کارآفرین با مساحت تقریبی 14,500 مترمربع در 6 طبقه منفی و 8 طبقه روی طبقه همکف، واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، نبش خیابان دهم گاندی، ضلع شمال شرقی، پلاک 1277
2) مبلغ برآورد اجرای موضوع مناقصه:
برآورد پایه مناقصه حاضر براساس برآورد انجام شده مبلغ 4,933,728,509,774 ریال (چهار هزار و نهصد و سی و سه میلیارد و هفتصد و بیست و هشت میلیون و پانصد و نه هزار و هفتصد و هفتاد و چهار ریال) می باشد. (بدون احتساب ارزش افزوده)
مناقصه حاضر براساس فهرست بهای ابنیه، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات الکتریکی سال 1403 و ردیفهای مندرج در آن برآورد گردیده است.
به پیمان مناقصه حاضر، تعدیل آحاد و بها مطابق بخشنامه 101/173073 مورخ 1382/09/15 تعلق می گیرد.
ضرایب متعلقه به ردیفهای پایه برآورد مناقصه شامل ضریب بالاسری 1/41، ضریب طبقات 1/038 و 1.04 ضریب شاخص تعدیل تجهیز و برچیدن کارگاه
3) مدت اجرای موضوع مناقصه:
3.1- مدت زمان اجرای عملیات موضوع مناقصه چهل (40) ماه شمسی می باشد.
3.2- تاریخ تنفیذ قرارداد از تاریخ ابلاغ قرارداد می باشد.
3.3- مدت زمان دوره تضمین قرارداد 24 ماه از صورت جلسه تحویل موقت خواهد بود.
4) شرایط مناقصه:
4-1- کلیه مناقصهگران میبایست دارای رتبه 1 ابنیه و 2 تأسیسات و تجهیزات را از سازمان برنامه و بودجه را دارا باشند. در غیر اینصورت مجاز به شرکت در مناقصه احداث ساختمان تجاری ـ اداری کارآفرین نمیباشند.
4-2- دستگاه نظارت/مدیر طرح موضوع مناقصه، متعاقبا و پس از انعقاد قرارداد با برنده مناقصه اعلام خواهد شد.
4-3- دستگاه مناقصهگزار در لغو، تجدید مناقصه و رد یا انتخاب پیمانکار مختار است و شرکتکنندگان در مناقصه حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را نداشته و اخذ اسناد مناقصه موجد هیچ حقی برای مناقصهگران نخواهد بود.
5) تاریخ دریافت اسناد مناقصه، اعلام انصراف، ارائه سوالات رفع ابهام، ارائه پیشنهاد قیمت:
5.1- اسناد مناقصه از تاریخ 1403/05/10 لغایت 1403/05/15 توسط شرکت کنندگان با ارائه معرفی نامه و پرداخت مبلغ خرید اسناد قابل دریافت خواهد بود.
5.2- شرکت کنندگان به منظور دریافت اسناد می بایست نسبت به واریز مبلغ 50,000,000 ریال (پنجاه میلیون ریال) به حساب شماره 2400370268609 به نام بیمه کارآفرین نزد بانک کارآفرین بابت خرید اسناد مناقصه ساختمان مرکزی اقدام نمایند و با ارائه اصل رسید واریزی و ارائه معرفی نامه از شرکت مزبور نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.
5.3- آخرین مهلت ارائه پیشنهاد و اسناد مناقصه ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 1403/05/31 می باشد. در صورت تمدید مدت تحویل اسناد و تغییر در آن، موارد بصورت مکتوب به شرکت کنندگان اعلام خواهد گردید.
5.4- آخرین مهلت اعلام انصراف از مناقصه تا ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 1403/05/30 می باشد. مناقصه گران می بایست اعلام انصراف خود را به صورت کتبی به دبیرخانه مناقصه واقع در ساختمان بیمه کارآفرین که ذیلاً به عنوان محل دریافت و ارائه اسناد اشاره گردید ه است تحویل نمایند.
5.5- کلیه مناقصه گران می توانند موارد ابهامی خود را تلفنی با شماره تلفن 42563000- 021 داخلی 193 مطرح نمایند.
5.6- محل دریافت و تحویل اسناد مناقصه و ارسال اعلام انصراف از مناقصه به شرح زیر است:
تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان شهید بهزاد شفق (هفدهم)، پلاک 5، طبقه اول، مدیریت منابع انسانی، آموزش و پشتیبانی بیمه کارآفرین آقای نصیری مراجعه نمایند.
تلفن شرکت بیمه کارآفرین: 42563000-021 - 09121410194
فایلهای پیوست
آگهی مناقصه |
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد