اولویت اصلی بیمه رازی، ارائه خدمات به تمام ذینفعان

اولویت اصلی بیمه رازی، ارائه خدمات به تمام ذینفعان

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه سامانه 24ساعته فروش برخط بیمه رازی هفته آینده رونمایی خواهد شد، گفت: ارائه خدمات به لحظه فارغ از زمان و مکان به تمام ذینفعان از اولویت‌های شرکت بیمه رازی است.

به گزارش دیوان اقتصاد، علیرضا حجتی در جلسه شورای مدیران ستاد و شعب با بیان اینکه مهم‌ترین اصل شرکت بیمه رازی ارائه خدمات مناسب به مشتریان و همراهان خود است، گفت: از ابتدای سال جاری بحث وصول مطالبات به صورت جدی پیگیری شده و آثار قابل قبولی در ارائه خدمات این شرکت داشته است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: در سال 1403 حق بیمه به هر قیمتی  در شرکت تولید نشده و قراردادها به صورت کاملا حرفه‌ای و در راستای راهبرد رعایت اصل بنگاهی داری و اصل سودآوری در زمان انعقاد قرارداد و تفاهم نامه‌ها به ثبت رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه در تمام فرآیندهای کاری شرکت بیمه رازی به ذینفعان توجه ویژه‌ای صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در راستای حفظ حقوق تمام ذینفعان در شرکت بیمه رازی در هر سطح اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه افزایش حقوق برای کارمندان لحاظ شده است.

حجتی تصریح کرد: شرکت بیمه رازی در بخش خصوصی صنعت حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد که طرح‌های فعلی فروش این شرکت همچون طرح همای رازی و آتش سوزی دلیل بر این ادعا است.

مدیرعامل بیمه رازی در انتها گفت: در راستای ارائه خدمات مناسب و سودآور سامانه فروش برخط شرکت بیمه رازی در هفته آینده به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و این در حالی است که در زمان فعلی این سامانه برای شعب و شبکه فروش در طرح همای رازی و آتش سوزی قابل دسترس است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.