تاکید بر تقویت شرکت «ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ» و تسهیل فرآیندهای مربوطه

تاکید بر تقویت شرکت «ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ» و تسهیل فرآیندهای مربوطه

نشستی با موضوع بررسی مشکلات شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، تسهیل و تسریع فرآیندهای مربوط به تعهدات قراردادی و ماموریت های محوله از سوی شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید میثم حسینی‌لر معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران، محمدباقر نوفلی عضو هیات مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا، محمد نادری فرید مدیرعامل شرکت ایده‌‎های تجارت هوشمند سیمرغ و برخی از معاونین و مدیران هلدینگ و مدیران شرکت سهامی بیمه ایران برگزار گردید.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نشست محمد نادری فرید مدیرعامل شرکت سیمرغ به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و مشکلات پیش روی شرکت پرداخت.

«در ادامه حسینی‌لر بر حل مسائل و مشکلات شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ با تعامل هرچه بیشتر مدیران ذیربط در حوزه‌های مرتبط تاکید نمود.

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران با بیان اینکه تقویت شرکت سیمرغ از اهمیت بالایی برای شرکت سهامی بیمه ایران برخودار است، اظهار نمود: هدف و اراده شرکت سهامی بیمه ایران بر تجمیع کلیه قراردادها و فعالیت‌ها در حوزه آی تی و واگذاری آن به شرکت سیمرغ می‌باشد.

در ادامه حسینی لر افزود: تقویت این شرکت در واقع موجبات خدمت رسانی هرچه بهتر به ذینفعان شرکت سهامی بیمه ایران را فراهم می نماید. بنابراین امیدواریم که مسائل و مشکلات این شرکت با برگزاری جلسات هماهنگی و پیگیری های موثر برطرف گردد.»

همچنین در این نشست محمدباقر نوفلی عضو هیات مدیره هلدینگ توسعه کسب و کار سبا با اشاره به ضرورت نگاه حمایتی بیشتر شرکت سهامی بیمه ایران به توانایی‌های شرکت، یادآور شد: «شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، از پتانسیل‌های بسیار فراوانی برای توسعه و بهره‌وری بیشتر برخوردار بوده که با واگذاری فعالیت این حوزه، شاهد گردش مالی بالاتر در این مجموعه خواهیم بود.

نوفلی در ادامه بر ضرورت تاسی به مقررات مربوطه و تسهیل و انعقاد به موقع کلیه قراردادهای فی مابین تاکید نمود.

عضو هیات مدیره هلدینگ سبا در خاتمه با توجه به نگاه مثبت معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران به شرکت سیمرغ، اظهار امیدواری نمود که مشکلات مطروحه در کمترین زمان ممکن حل و فصل گردد و شاهد شکوفایی هرچه بیشتر شرکت سیمرغ باشیم.»

«گفتنی است شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسعه کسب‌و‌کار سبا است که به‌عنوان بازوی فن‌آوری اطلاعات شرکت سهامی بیمه ایران، به ارائه طیف گسترده و متنوعی از محصولات و خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌پردازد.»




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.