ایجاد اشتغال برای ۵۷۵ نفر توسط صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی

ایجاد اشتغال برای ۵۷۵ نفر توسط صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: این صندوق از ابتدای امسال تا کنون با پرداخت هزار و ۴۷۶میلیارد ریال تسهیلات توانسته است برای ۵۷۵ نفر در استان اشتغال ایجاد کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، امین خوش قامت افزود: همچنین در این مدت از محل قراردادهای عاملیت تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۵۵ میلیارد ریال برای تعداد ۱۵۵فقره پرونده پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه سایر تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل منابع وجوه مردمی مبلغ ۱۵۴ میلیارد ریال برای ۲۴۴ فقره پرونده پرداخت شده که از این طریق برای ۳۱۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: همچنین در این بازه زمانی برای سایر تسهیلات اشتغال از محل سایر تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد برکت، بنیاد علوی، مدارس غیرانتفاعی، سازمان زندان‌ها و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ ۴۷۶ میلیارد ریال برای ۷۸ فقره پرونده پرداخت شده که اشتغالزایی ۱۰۲ نفر را به دنبال داشته است.

خوش قامت افزود: در این بازه زمانی در بخش کشاورزی به ۵۶ متقاضی مبلغ ۱۶۹ میلیارد ریال تسهیلات، در بخش خدمات به ۲۲۴ متقاضی مبلغ ۷۵۶ میلیارد ریال، در بخش صنعت به ۱۱۴ متقاضی مبلغ ۳۱۳ میلیارد ریال و در بخش وام ضروری به ۳۵۴ متقاضی مبلغ ۲۴۱ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی مبلغ ۶۸۱ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۸۷ متقاضی زن و مبلغ ۷۹۹ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۵۹ متقاضی مرد پرداخت شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.