حق بیمه تولیدی بیمه پاسارگاد از ۸ همت گذشت

حق بیمه تولیدی بیمه پاسارگاد از ۸ همت گذشت

بیمه پاسارگاد در شهریورماه، فروش 1100 میلیارد تومانی را تجربه کرده و مجموع، درآمد خود را در سال 1403 به بیش از 8 همت رسانده است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد از باشگاه بیمه‌گران، گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۳ بیمه پاسارگاد نشان می‌دهد، این شرکت تنها در شهریورماه، حق بیمه‌ای معادل ۱۱,۸۵۷,۹۸۱ میلیون ریال تولید کرده است.

با این حساب، مجموع حق بیمه تولیدی بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۳ از ۸ همت عبور کرده و به رقم ۸۲,۳۴۷,۹۳۰ میلیون ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

در مقابل این حق بیمه، بیمه پاسارگاد تا پایان شهریور ماه، ۲۸,۹۱۹,۰۵۸ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده و نسبت خسارتی معادل ۳۵ درصد را به ثبت رسانده که در مقایسه با متوسط صنعت بیمه، عدد بسیار مناسبی است.

این شرکت که همواره سهم زیادی از حق بیمه تولیدی‌اش به بیمه‌های زندگی اختصاص دارد، در شهریور ماه نیز حدود ۶۷۰ میلیارد تومان حق بیمه در این رشته تولید کرده و مجموع فروش خود را در این رشته به عدد قابل توجه ۳۹,۱۱۵,۵۵۵ میلیون ریال رسانده تا سهم بیمه‌های زندگی در سبد پرتفوی این شرکت به ۴۷ درصد برسد.

این در حالی است که سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی بیمه پاسارگاد تا پایان مرداد ماه ۴۶ درصد بود که حالا ۲ درصد نیز بیشتر شده است.

پس از رشته زندگی، بیمه درمان تکمیلی با ۲۵ درصد، ثالث اجباری با ۲۲ درصد و بدنه نیز با ۱۱ درصد، بیشترین سهم را در سبد پرتفوی این شرکت دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.