رویداد «جانا» با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد

رویداد «جانا» با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد

رویداد جایزه نوآوری اجتماعی با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و حضور مقامات کشوری برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مراسم اختتامیه نخستین رویداد جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) با حضور «محمدجواد ظریف» معاون راهبردی رئیس جمهور،  «احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «زهرا بهروز آذر» معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت، «محمد صادق خیاطیان» رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و برخی اندیشمندان و فعالان اجتماعی برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد، تجلیل از طرح‌های خلاقانه و اثرگذار حوزه اجتماعی بود. در این مراسم از ۱۰ برگزیده در بخش‌های امید جانا، سپهر جانا و شمس جانا تقدیر شد.

هدف این رویداد بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف جهت توسعه زیست‌بوم نوآوری اجتماعی کشور است که با حمایت مالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده است. شایان ذکر است این نخستین دوره رویداد جانا بود که برگزار شد و بناست که ادامه‌دار باشد.

طراحان ۵ طرح «توانمندسازی شغلی معلولین»، «پلتفرم توسعه و عرضه محصولات روستایی»، «یونیت دندانپزشکی سیار»، «پلتفرم جمع‌آوری امضاء و پیگیری کمپین‌ها» و «معرفی الگوها و تجربه‌های موفق اجتماعی» توانستند جایزه سپهر جانا را دریافت کنند.

در بخش امید جانا ۳ طرح «احیای چرخه توان‌افزایی عشایر»، «توسعه مردم شهر» و «توسعه مد پایدار هناس» برگزیده شدند.

۲ طرح «اشتغال‌زایی توان‌یابان و بیماران مبتلا به ام.اس» و «تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد» نیز در بخش شمس جانا مورد تقدیر قرار گرفتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.