افتتاح کارخانه تولید شیلنگ نخ دار pvc در ایلام با حمایت صندوق کارآفرینی امید 

افتتاح کارخانه تولید شیلنگ نخ دار pvc در ایلام با حمایت صندوق کارآفرینی امید 

کارخانه تولید شیلنگ نخ دار pvc در شهرستان چوار استان ایلام در سفر معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید به این استان و با حضور فرماندار شهرستان چوار و مدیران استانی افتتاح شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، رضا یوسفیان املشی معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید در مراسم افتتاح این طرح به رسالت صندوق در حمایت از طرح‌های راکد و نیمه فعال در قالب طرح نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل نهضت احیاء از سوی صندوق کارآفرینی امید به واحد‌های راکدو نیمه فعال پرداخت شده است.

یوسفیان با اشاره به راکد بودن این کارخانه افزود: برای احیای این کارخانه مبلغ 80 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که مبلغ 40 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع نهضت احیاء را صندوق کارآفرینی امید پرداخت کرده است.

او تاکید بر تلاش صندوق برای ایجاد اشتغال برای جوانان اظهار داشت: با راه اندازی این طرح در شهرک صنعتی شهرستان چوار برای 8نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

شیلنگ pvc از جمله شیلنگ های کاربردی در صنایع مختلف است که در بسیاری از صنایع از جمله آب و فاضلاب، شبکه ها و تأسیسات آبرسانی، صنایع نفت و پتروشیمی، گاز و … نقش پر رنگی دارد و از کارایی و عملکرد مطلوبی برخوردار است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.