اختصاصی/ با ریال دیجیتال بانک ملت "سریع" پرداخت کنید

اختصاصی/ با ریال دیجیتال بانک ملت "سریع" پرداخت کنید

ریال دیجیتال بانک ملت این امکان را به مشتریان می‌دهد تا بدون نیاز به کارت بانکی، تنها با اسکن بارکد از طریق تلفن همراه خود، به سرعت پرداخت خود را انجام دهند.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیوان اقتصاد، مشتریان بانک ملت می‌توانند با فعال سازی و شارژ کیف پول ریال دیجیتال در "اپلیکیشن سکه" به پرداخت ملت، بدون نیاز به کارت، مبلغ مورد نظر خود را در خریدهای روزانه پرداخت کنند.

محصول نوآورانه ریال دیجیتال برای اولین بار در عرصه پرداخت کشور، جهت سرعت و سهولت پرداخت‌های خرد از خردادماه سال جاری به طور آزمایشی در جزیره کیش و از شهریورماه برای خدمات دهی در تهران مجوز گرفته و در دسترس مشتریان قرار دارد.

براساس این گزارش، ریال دیجیتال نخستین واحد پولی دیجیتالی در ایران است که بر پایه فناوری بلاک‌چین توسط بانک مرکزی، بانک ملت و شرکت به پرداخت ملت بر بستر اپلیکیشن سکه، به‌منظور تسهیل در تراکنش‌های مالی و امنیت بالای پرداخت ارائه شده است. هم‌اکنون نیز بانک ملت به‌عنوان بانک پیشرو، این واحد پولی را در جهت توسعه فناوری مالی، پس از گذراندن دوره‌های آزمایشی، قرار است به صورت گسترده در کشور عرضه کند.

شایان ذکر است، ریال دیجیتال که یکی از اهداف آن حذف کارت بانکی از پرداخت‌های خرد است، نیازی به تسویه بین بانکی برای انتقال وجوه بین خریدار و فروشنده ندارد و به محض انجام عملیات خرید، وجوه دریافتی آن در اختیار فروشنده قرار می‌گیرد و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

چطور از ریال دیجیتال استفاده کنیم؟
بانک ملت با همکاری شرکت به پرداخت ملت امکان خرید با ریال دیجیتال را در پایانه های فروش خود از طریق کد QR فراهم کرده است. پس اگر صاحب کسب و کار بوده و دارای حساب بانک ملت هستید، می‌توانید از طریق سامانه "به پرداخت من" بخش درخواست دریافت پایانه فروش، اقدام به دریافتPOS مجهز به این خدمت کنند.

اگر مشتری بانک ملت هستید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن سکه، اقدام به نصب نرم افزار لازم کرده و در پرداخت‌های خرد با سرعت و سهولت بالا پرداخت های خود را انجام دهید. برای این کار ابتدا نرم افزار سکه را مطابق سیستم عامل دستگاه خود دانلود و نصب کنید.

برای ثبت نام، ابتدا باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و دکمه "ادامه" را انتخاب کرده منتظر بمانید تا پیامک حاوی کد فعالسازی برای شما ارسال شود. کد را وارد کرده و دکمه "ادامه" را انتخاب کنید تا ثبت نام شما کامل شود. لازم به ذکر است، ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن سکه محصول به پرداخت ملت کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای برای کاربران نخواهد داشت.

گفتنی است آنچه امروز خدمات متنوع بانکی را متمایز می‌کند، امنیت، سرعت، سهولت و... است که در طراحی هر نوع محصول در عرصه فناوری های مالی باید به آن توجه داشت. در حقیقت در زندگی پر ترافیک امروزی، مشتریان بانکی ترجیح می‌دهند که به خصوص از سه مزیت ذکر شده یعنی سرعت، سهولت و امنیت در تراکنشهای خود برخوردار باشند. این دقیقا همان خدمتی است که ریال دیجیتال بمشتریان بانک ملت عرضه می‌کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.