رشد بیمه اتکایی ایرانیان با افزایش دانش 

مدیرعامل شرکت عنوان کرد:

رشد بیمه اتکایی ایرانیان با افزایش دانش 

منصور علی رحیمی باغ ابریشمی مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان در اولین جلسه هم اندیشی روز دوشنبه 23 مهرماه 403 با معاونین مدیرعامل، مدیران اجرایی و کل کارکنان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکی از راههای بهبود کار به اشترک گذاشتن دانش است. اگر دانش خودمان را ارتقاء ندهیم بی سواد خواهیم ماند و سرعت دانش از پیشرفت ما فراتر خواهد رفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، باغ ابریشمی سپس با اشاره به برنامه های پیش روی شرکت اظهار داشت : جلسه اشتراک گذاری دانش را با معاونت سرمایه گذاری آغاز خواهیم نمود و از بخش سرمایه گذاری می خواهیم کارگاه آموزشی خود را در نشست آموزشی اجرا نماید.

مدیرعامل اتکایی ایرانیان در ادامه افزود :آورده ما دانش است و بایستی تجربه کسب شده را در اختیار همکاران قراردهیم . بنا داریم برای ارتقاع سطح دانش همکاران آنها را به مراکز آموزشی داخل کشور در صورت نیاز به خارج از کشور اعزام نمائیم تا بتوانیم در آینده دانش و تجربه خود را به رایگان دراختیار صنعت بیمه قرار دهیم.

وی سپس خاطر نشان کرد : شرکت های بیمه اتکایی از بعد فضای کاری و سرمایه انسانی لوکس ترین شرکتهای بیمه دنیا هستند و به تعبیر مدیرارشد بزرگترین شرکت بیمه کشور که لقب سوئیس ری ایران را به بیمه اتکایی ایرانیان داده بود باید درمقیاس کشور خودمان قد و قامت سوئیس ری را داشته باشیم.خوشبختانه فضای فیزیکی شرکت در دست بهسازی است و اگر نقصی داشته باشد برطرف خواهد شد اما بایستی سیستم و ساختار های دیگر سازمان نیز تغییر کند.

باغ ابریشمی گفت: ما محکوم به به رشد هستیم و درحال حاضر پرتفوی خوب ، مناسب و مطمئئی داریم ولی کافی نیست. بایستی در طی یکسال آتی میزان پرتفوی را به دو برابر افزایش دهیم. ”

رحیمی در زمینه تحلیل شرایط شرکت و سرمایه انسانی آن یاد آور شد : نیروی انسانی ، سهامداران و دولت ذینفعان ما هستند. رشد یک جانبه بدون برآوردن منافع ذینفعان مثبت نخواهد بود.     ما جوانان توانمندی داریم و حمایت از آنها می تواند به رشد و شکوفایی شرکت کمک کند. هنر ما این است زمینه رشد را برای شما فراهم کنیم. افزایش مزایا و رفاه کارکنان، ایجاد ساختار مناسب و فرایندهای انجام کار  در رشد شرکت مؤثر خواهد بود. من  این اهداف و برنامه ها و نقطه نظرات را در شرکت قبلی تجربه کرده ام و در کوتاه مدت رشد قابل قبولی داشته ایم.

مدیرعامل بیمه اتکایی در بخش دیگری از برنامه های خود یاد آور شد : ما توانایی های زیادی داریم که آنها را معرفی نکرده ایم. بیمه اتکایی ایرانیان باید در پژوهشکده ، سندیکا ، میز معرفی ، پنل ها ، کتب منتشره و سایر سکوهای علمی فعال باشد لاکن به دلیل عدم شناخت از توانایی های خود در این مقوله کم کار بوده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : جلسه ما جلسۀ سخنرانی نیست ، امروز بحث ما هم اندیشی است و هر دو هفته یکبار در روزهای دوشنبه رأس ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد تا از همفکری و نقطه نظرات یکدیگر در پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

در ادامه جلسه ، همکاران این شرکت نظرات خود را جهت نیل به اهداف و ایده آل ها ی مطرح شده بیان نمودند




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.