برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی از 26 مهر

برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی از 26 مهر

سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی ایران از روز پنج شنبه 26 مهرماه به مدت پنج روز با حضور 493 ورزشکار در هفت رشته ورزشی در شهر بابلسر آغاز می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این دوره از رقابت ها همکاران ورزشکار و مربیان آن ها در دو بخش تیمی و انفرادی در قالب30  تیم ورزشی از 31 استان در هفت رشته داژبال، والیبال، شطرنج، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز و دارت با هم به رقابت خواهند پرداخت.

 در این المپیاد؛ 111 نفر در قالب 10 تیم در رشته والیبال، 131 نفر در قالب 20 تیم در رشته داژبال، 49 نفر در رشته بدمینتون، 37 نفر در رشته تنیس روی میز، 47 نفر در رشته شنا، 36 نفر در رشته شطرنج و 61 نفر در رشته دارت شرکت کرده اند.

لازم به ذکر است، مراسم افتتاحیه این المپیاد عصر پنج شنبه هفته جاری با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران، ورزشکاران و مربیان تیم ها برگزار می شود.

گفتنی است، بیست و نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران در بخش آقایان نیز از 11 تا 19 مهر ماه سال جاری با حضور 1408 ورزشکار و در 9 رشته کشتی، فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون و تیر اندازی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.