آغاز جشنواره فروش بیمه سرمد همزمان با یازدهمین سالروز تاسیس شرکت

سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش خبر داد:

آغاز جشنواره فروش بیمه سرمد همزمان با یازدهمین سالروز تاسیس شرکت

محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد از برگزاری جشنواره فروش نمایندگان شرکت بیمه سرمد از اول آبان‌ماه همزمان با یازدهمین سالروز تاسیس شرکت خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد از برگزاری جشنواره فروش نمایندگان شرکت بیمه سرمد از اول آبان ماه همزمان با یازدهمین سالروز تاسیس شرکت خبر داد.

بزرگ‌زاده در این خصوص گفت: جشنواره فروش نمایندگان با همکاری معاونت‌های فنی با هدف توانمندسازی، افزایش سطح مشارکت، ارتقای انگیزه و ارج نهادن به تلاش و پیگیری شبکه فروش و نمایندگان شرکت بیمه سرمد برنامه‌ریزی شده است که در نهایت منجر به تقویت سبد بیمه‌ای نمایندگان عزیز و افزایش سهم بازار از طریق جذب پرتفوی‌های مطلوب و ماندگار خواهد شد.

وی در خصوص جوایز و مزایای این جشنواره عنوان کرد: اعمال تخفیفات ویژه در رشته‌های مختلف بیمه‌ای، قرعه‌کشی هفتگی، اهدای جوایز ۱۰۰ میلیون ریالی به نمایندگان در هر هفته و اعطای کارت خرید بیمه نامه از جمله جوایز این جشنواره برای نمایندگان توانمند بیمه سرمد خواهد بود.

وی در پایان گفت: این جشنواره به مدت ۳ ماه از اول آبان ماه ۱۴۰۳ لغایت اول بهمن ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت که شرایط و آئین‌نامه اجرایی جشنواره به زودی ضمن ابلاغ به کلیه شعب بیمه سرمد در سراسر کشور از طریق سایت شرکت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.