بكارگیری تمامی ظرفیت‌ها در راستای ارتقای جایگاه علمی پژوهشكده بیمه 

بكارگیری تمامی ظرفیت‌ها در راستای ارتقای جایگاه علمی پژوهشكده بیمه 

جلب اعتماد و احیای تعاملات سازنده با جامعه و صنعت

نیاکان سرپرست پژوهشکده بیمه در آیین معارفه سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشکده بیمه که صبح روز ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، بر لزوم به کار گیری ظرفیت‌های علمی و اجرایی پژوهشکده بیمه در راستای احیای تعاملات سازنده با جامعه و صنعت تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، نیاکان با بیان این که، تلاش در راستای  بازگرداندن نیروهای متخصص صنعت، ایجاد اعتماد و اصلاح نگاه صنعت به پژوهشکده در حال انجام است،خواستار اهتمام جدی تمامی واحدهای علمی و اجرایی پژوهشکده بیمه و بهره‌برداری از ظرفیت‌های درونی در راستای اجرایی سازی برنامه‌ها شد.

سرپرست پژوهشکده بیمه با تاکید بر لزوم تقویت مهارت‌های نیروی انسانی متخصص پژوهشکده بیمه و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و تجربیات موجود، از برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی برای اعضای هیات علمی و کارکنان پژوهشکده با همکاری دانشگاه‌های طرف تفاهم با این مجموعه خبر داد و افزود: بازنگری در جنبه‌های مختلف فرایندهای پژوهشی نیز در دستور کار قرار گرفته است و در آینده نزدیک محصولات و آثار علمی پژوهشکده در قالب‌های متنوع و بسترهای گوناگون به منظور بهره‌برداری مطلوب صنعت انعکاس خواهد یافت.

نیاکان در انتهای سخنان خود با اشاره به توان تخصصی دکتر اسماء حمزه و آرزوی توفیق در سمت سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشکده، از زحمات و تلاش‌های ولی‌محمد دَرینی معاون پژوهشی پیشین قدردانی کرد. در ادامه، دکتر حمزه با تشکر از حسن اعتماد سرپرست پژوهشکده بیمه ابراز امیدواری کرد با همیاری و همدلی همکاران و تعامل با سایر واحدهای پژوهشکده، گام‌های موثری در راستای ارتقای جایگاه علمی پژوهشی پژوهشکده بیمه و کسب دستاوردهای شایسته برداشته شود.

وی تقویت جایگاه پژوهشکده در صنعت بیمه را از مهمترین اهداف این مجموعه برشمرد و تصریح کرد: شناسایی و تامین نیازهای علمی و پژوهشی صنعت، تقویت نظام‌مند تعاملات با صنعت و موسسات آموزشی و پژوهشی، مدیریت دانش، چابک‌سازی فرایندها، شناسایی و رفع چالش‌های موجود، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف صنعت بیمه و جامعه دانشگاهی، راه‌اندازی مجدد میزهای تخصصی و افزایش دوره‌های فرصت مطالعاتی صنعتی از جمله برنامه‌هایی است که با هدف ارتقای کمی و کیفی دستاوردهای علمی-پژوهشی پژوهشکده بیمه در دستور کار معاونت پژوهشی قرار خواهد گرفت.

حمزه در پایان ابراز امیدواری کرد همایش بیمه و توسعه سال جاری نیز با همکاری همه ارکان صنعت بیمه مانند سال‌های گذشته به بهترین نحو و با شکوه هر چه بیشتر برگزار گردد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.