اهدای بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به بانک شهر

اهدای بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به بانک شهر

در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که در مرکز همایش‌های صدا و سیما شهر تهران برگزار شد؛ بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به بانک شهر اهدا گردید.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، چهارمین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب» با حضور سازمان‌ها، شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به‌عنوان مهمان ویژه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

همچنین در این مراسم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه‌ انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز به منظور قدردانی از عملکرد مطلوب روابط‌عمومی بانک شهر و توجه به ارزش‌های اخلاقی، کمک به جامعه در جهت مسئولیت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی و توجه ویژه و مضاعف به ذینفعان، امور اجتماعی و فعالیت‌های خیرخواهانه در حوزه مسئولیت اجتماعی اهداء گردید.

در پایان هم به انتخاب هیأت داوران این جشنواره، «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» به مدیریت روابط عمومی بانک شهر و «نشان سفیر مسئولیت اجتماعی» به‌دلیل اهتمام مدیرعامل بانک شهر در ترویج مسئولیت اجتماعی به محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر اهدا شد.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.