بازگشت به چرخه اقتصادی یک کارخانه خاموش در فارس با حمایت صندوق کارآفرینی امید 

بازگشت به چرخه اقتصادی یک کارخانه خاموش در فارس با حمایت صندوق کارآفرینی امید 

کارخانه تولید شوریجات و ترشیجات در شهرستان خرم بید استان فارس با دریافت تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید پس از یک دوره خاموشی به چرخه کسب و کار بازگشت.

به گزارش دیوان اقتصاد، علیرضا زاهدیان مشاور مدیرعامل و مدیر آمار، برنامه و بودجه صندوق کارآفرینی امید در سفر به استان فارس و بازدید از این کارخانه گفت: این واحد تولیدی که به علت کمبود نقدینگی در شرف ورشکستگی بود و ظرفیت تولید آن به زیر 20 درصد رسیده بود، با اخذ تسهیلات به مبلغ 30 میلیارد ریال از محل بند الف تبصره 18 بودجه ، دوباره به چرخه ی تولید بازگشت.

زاهدیان افزود: این واحد تولیدی با احیا دوباره، 30 نفر را به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار کرده است، هم اکنون ظرفیت تولید آن به حداقل 90 درصد رسیده است.

او در این بازدید عنوان کرد : احیا این واحد تولیدی نه تنها به چرخه ی تولید جان دوباره می بخشد، بلکه زمینه ساز ایجاد فرصت های شغلی جدید و افزایش درآمد سرانه ی مردم شهرستان نیز خواهد شد.

پارساییان مدیر صندوق کارآفرینی امید استان فارس هم گفت: 18 واحد راکد و نیمه فعال در استان فارس با دریافت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به مبلغ 680 میلیارد ریال ، دوباره احیا شده است و شاهد شکوفایی آنها هستیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.