اختصاصی/خدمات غیرحضوری را از پیشخوان بانک ملت بگیرید

اختصاصی/خدمات غیرحضوری را از پیشخوان بانک ملت بگیرید

بانک ملت شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شتاب، در سامانه پیشخوان الکترونیک بانک ملت، خدمات پرکاربرد بانکی را دریافت کنند.
 

به گزارش خبرنگار دیوان اقتصاد، از سالیان قبل خدماتی مانند خرید شارژ سیم کارت اعتباری، خرید اینترنتی هدیه کارت، پرداخت الکترونیکی قبوض، پرداخت اقساط لیزینگ و... توسط بانکها به صورت غیرحضوری ارائه می‌شد. اما آنچه که پیشخوان الکترونیک بانک ملت را متمایز می‌کند، گستردگی خدمات آن است. مشتریان در پیشخوان بانک ملت می‌توانند خدمات پرکاربرد مورد استفاده خود را با سهولت و تنها با چند کلیک دریافت کنند.
افتتاح حساب
مشتریان جهت افتتاح حساب بصورت غیرحضوری، پس از نصب برنامه کاربردی امضای ملت بر روی گوشی تلفن همراه خود و دریافت گواهی نامه امضای الکترونیک، به شرط داشتن حداقل سن 18 سال تمام، داشتن سیم کارت تلفن همراه به نام متقاضی، نداشتن سوابق چک برگشتی نزد سامانه بانک مرکزی و نداشتن شماره حساب فعال نزد بانک ملت، می‌توانند به صورت غیرحضوری بر بستر این سامانه حساب خود را افتتاح کنند.
نوبت دهی غیرحضوری شعب بانک
با استفاده از این خدمت امکان رزرو نوبت برای تاریخ و شعبه مورد نظر مشتری فراهم است. این خدمت که به تازگی توسط بانک ملت ارائه شده است، به مشتریان این امکان را می دهد که نوبت خود را برای شعبه مورد نظر به صورت آنلاین دریافت کرده و پس از حضور در شعب، بدونن معطلی خدمت مورد نظر خود را دریافت کنند.
درخواست تسهیلات
مشتریان بانک ملت با استفاده از این سامانه امکان درخواست تسهیلات و تعهدات از درگاه های غیر حضوری جهت مشاهده اطلاعات قراردادهای الکترونیک موجود در سطح شبکه بانک ملت توسط شعبه اعطاکننده بدون مراجعه به شعبه را دارند.
تولید شماره شبا 
به منظور دريافت شماره شناسه حساب بانکی ايران (شبا) برای حساب های بانک ملت از طریق سامانه پیشخوان بانک ملت، بايستی شماره حساب / شماره قرارداد مورد نظر را وارد کرده و عبارت امنيتی مشاهده شده را در فيلد مربوطه درج کنید. پس از تكميل اطلاعات و ثبت کليد تاييد، مشخصات صاحب حساب نمايش داده می شود که در صورت صحت اين مشخصات و تائيد آن امکان مشاهده و چاپ شماره شبا معادل شماره حساب / شماره قرارداد بانکی متمرکز ميسر است.
بازپرداخت اقساط تسهیلات متمرکز 
بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و نیز توسعه و تنوع روشهای پرداخت اقساط تسهیلات، اقدام به راه اندازی سامانه پرداخت اقساط تسهیلات متمرکز در بستر پیشخوان خود کرده است . بدین ترتیب مشتریان می توانند با در اختیار داشتن هر یک از کارتهای بانکی عضو شتاب، رمز دوم کارت و نیز شماره قرارداد تسهیلات (یا شماره کارت مجازی متصل به تسهیلات)، اقساط تسهیلات بانک ملت را پرداخت کنند. همچنین این امکان فراهم شده است که مشتریان با در اختیار داشتن شماره کارت مجازی متصل به تسهیلات، نسبت به پرداخت اقساط از طریق حواله سحابی (حواله به کارتهای شتابی) با استفاده از تمامی خودپردازهای شتابی و نیز همراه بانک و سایت بانکداری اینترنتی بانک ملت اقدام کنند.
کارت هدیه
کارت هدیه‌ای که می‌توانید از پیشخوان مجازی بانک ملت دریافت کنید، کارتی است بی نام که دارای ماهیت خرید بوده و به دارنده آن اجازه می دهد به دفعات تاسقف موجودی کارت اقدام به خرید کالاوخدمات و یا برداشت نقدی وجه کارت خود کند. دارندگان این کارتهای هدیه امکان خرید کالا و خدمات از طریق پایانه های فروشگاهی (pos) عضو شتاب و یا فروشگاههای مجازی، امکان دریافت وجه نقد از طریق پایانه های خودپرداز بانک ملت، پرداخت قبوض، امکان تغییر رمز و مشاهده موجودی و 10 گردش آخرحساب از طریق پایانه های خودپرداز بانک ملت را دارند.
درخواست ملت کارت
دارندگان حساب ملت می توانند در این بخش نسبت به ثبت درخواست صدور ملت کارت اقدام نموده و ملت کارت خود را
از طریق پست در آدرس مشخص شده دریافت کنند.
اوراق بهادار الکترونیک
بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان خود ، سامانه استعلام اوراق بهادار الکترونیک را راه اندازی کرده است که این خدمت در بستر پیشخوان مجازی قبل دریافت است.
دریافت گزارش عملکرد
مشتریان بانک ملت می توانند با ورود به سامانه مذکور، گزارش تراکنش های خود را در بخش گزارش عملکرد سامانه دریافت کنند.
ضمانت تسهیلات
این خدمت در جهت وثیقه گذاری جهت تسهیلات راه ادازی شده است که متقاضیان می توانند با ورود به این بخش و پر کردن فرم های مربوطه و طی کردن مراحل ضمانت تسهیلات خو را انجام دهند. همچنین مرکز ارتباط ملت با شماره تماس 1556 برای تهران و 82488-021 برای سایر شهرها آماده ارائه راهنمایی به متقاضیان است.
استعلام تمکن مالی

بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل در در ارائه خدمات به مشتریان خود سامانه استعلام تمکن مالی را راه اندازی کرده است.
بازپرداخت اقساط شرکت های لیزینگ 
بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان خود سامانه پرداخت اقساط لیزینگ را راه اندازی کرده است. شما می توانید با در اختیار داشتن تمامی کارت های عضو شبکه شتاب، اقساط لیزینگ بانک ملت را پرداخت کنید.
کارت اعتباری سهام عدالت
بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان خود سامانه کارت اعتباری سهام عدالت را راه اندازی کرده است.
پذیره نویسی 
پذیره‏‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) که برای هر فرد دارای کدملی تا سقف 50 میلیون ریال امکان پذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد و حداقل مبلغ پذیره نویسی برای هر یک از اشخاص حقیقی ایرانی دارای کدملی 100 هزار ریال و حداکثر مبلغ پذیره نویسی معادل50 میلیون ریال است.
ویرایش سجام
این خدمت که جدیدترین خدمت ارائه شده در پیشخوان بانک ملت است، در حقیقت سامانه احراز هویت کاربران در بازار سرمایه است که فعالیت در بورس اوراق بهادار و انجام معاملات وابسته به ثبت نام در سامانه یادشده است. شماره شبا ثبت شده در سامانه سجام برای دریافت مکانیزه سود سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس، سود سهام عدالت و سود صندوق های سرمایه گذاری و سایر دارایی‌های مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد و درصورت نیاز، تغییر شماره شبا با استفاده از سامانه پیشخوان ملت میسر است.
 
گفتنی است این خدمات تنها بخشی از خدمات پیشخوان مجازی بانک ملت است که شما با کلیک روی عنوان هر بخش می توانید وارد صفحه آن شده و خدمت مورد نظر خود را دریافت کنید. همچنین برای دسترسی به پیشخوان مجازی که خدمات گسترده ای را شامل می شود می توانید اینجا کلیک کنید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.