نگاه بلندمدت بانک تجارت در همکاری با دانشگاه‌ها با طراحی محصولات جدید

اخلاقی تاکید کرد:

نگاه بلندمدت بانک تجارت در همکاری با دانشگاه‌ها با طراحی محصولات جدید

مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با سرپرست دانشگاه تهران با اشاره به سابقه همکاری این بانک با دانشگاه‌های کشور، بر لزوم یافتن ظرفیت‌های جدید و متقابل برای گسترش این همکاری‌ها تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، هادی اخلاقی فیض‌آثار در این دیدار انتصاب سیدحسین حسینی را به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه تهران تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد، جایگاه علمی این دانشگاه در نظام آموزشی کشور بیش‌ازپیش ارتقاء یابد.

مدیرعامل بانک تجارت به برنامه‌های ویژه این بانک برای اساتید، اعضای هیا‌ت‌علمی، کارکنان و دانشجویان اشاره داشت و یادآور شد: سابقه همکاری بانک تجارت با جامعه دانشگاهی کشور به سال‌ها پیش باز می‌گردد و با نگاه بلندمدت به این همکار‌ی‌ها همواره درصدد طراحی محصولات جدید برای این حوزه بوده‌ایم.

اخلاقی در ادامه ضمن استماع درخواست‌های مطرح شده، آمادگی بانک را برای همکاری‌هایی همچون احداث خوابگاه‌های دانشجویی اعلام کرد.

ذهنیت دانشگاه به خدمات بانک تجارت مثبت است

سرپرست دانشگاه تهران نیز با ابراز قدردانی از حضور دکتر اخلاقی، از آمادگی این دانشگاه برای ارتقاء سطح همکاری‌ها در حوزه‌های مرتبط خبر داد و گفت: ذهنیت دانشگاه تهران از خدمات ارائه شده توسط بانک تجارت طی سال‌های همکاری ذهنیتی مثبت است.

سیدحسین حسینی تاکید کرد: بانک تجارت و دانشگاه تهران دارای نام و جایگاهی رفیع هستند و اعتقاد دارم بانک تجارت همواره علاقه‌مندی خود را به همکاری با دانشگاه‌ها نشان داده و اثبات کرده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.