تاکید عضو هیات مدیره بیمه ایران بر تحقق بودجه طلایی

تاکید عضو هیات مدیره بیمه ایران بر تحقق بودجه طلایی

نشست پایش عملکرد شش ماهه شعبه‌های استان تهران با حضور سرپرست بیمه ایران برگزار و بر تلاش برای دستیابی به فروش بودجه بندی شده تاکید شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، نشست پایش  عملکرد شش ماهه شعبه های استان تهران با حضور سرپرست بیمه ایران برگزار و بر تلاش برای دستیابی به فروش بودجه بندی شده تاکید شد.

مبرقعی سرپرست بیمه ایران در این نشست با اشاره به این که برای تحقق اهداف بودجه ای تا پایان سال وقت کمی وجود دارد گفت: بیمه ایران مجموعه ای از نیروهای کارآمد هستند و باید برای بهبود فضای کسب و کار و خدمت مشتاقانه به مردم، انتظارات از خودمان را بالا ببریم.

وی با خاطرنشان کردن این امر که تغییر و بهبود کوچک در فضای کسب و کار، به تغییرات شگرف در عملکرد و پرتفوی منتهی می شود، ادامه داد: بدون شک اگر در بیمه ایران هم افزایی داشته باشیم می توانیم تمام توان مدیران و کارکنان را به ظهور برسانیم.

عضو هیات مدیره  بیمه ایران با یادآوری کلیدواژه ” خانواده بزرگ بیمه ایران” یادآور شد: هر چه که بتوانیم اعضا خانواده بزرگ بیمه ایران که شامل پیشکوستان،نمایندگان،همکاران هستند را در کنار شرکای تجاری خود، به احساس رضایت همراه با منزلت و مودت نزدیک تر کنیم برکت این تلاش به شرکت بازخواهد گشت.

بنا به گزارش روابط عمومی در این جلسه که با دعوت نعمت الهی معاون حقوقی، استانها، شعب و نمایندگی ها برگزار شد، عملکرد فروش مدیران استان تهران و آمار شعب بررسی و رویکرد بیمه ایران در افزایش سهم بازار و توجه به مشتریان مورد تاکید قرار گرفت.

پرتوی معاون فنی، سلامی مدیر امور استانها، شریعتی مدیر حراست به همراه دوستدار مدیرحسابرسی و بازرسی که در نشست حاضر بودند از نزدیک در جریان درخواست های مدیران شعب استان تهران قرار گرفتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.