درس و کلاس در موزه بانک ملی 

درس و کلاس در موزه بانک ملی 

دانش آموزان دبستان پسرانه فرید در بازدید از موزه بانک ملی ایران در کنار گذراندن روزی شاد و خاطره‌انگیز با لزوم آموزش سواد مالی آشنا شدند.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، دانش آموزان دبستان پسرانه فرید از منطقه ۲ آموزش و پرورش شهر تهران، در دو مقطع پنجم و ششم ابتدایی، از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.

طی این بازدید یکروزه، دانش آموزان علاوه بر گردش و گذراندن لحظاتی شاد و به یاد ماندنی در فضای نوستالوژیک موزه بانک، با تاریخچه شکل گیری پول، سواد مالی و اهمیت فراگیری آن، روش های تهیه و چاپ اسکناس، تاریخچه صنعت بانکداری و تاسیس بانک ملی ایران، چگونگی افتتاح حساب و نقش و جایگاه قرض الحسنه آشنا شده و از قسمت های مختلف این موزه دیدن کردند و در پایان هدایایی از سوی کانون جوانه های بانک ملی ایران به بازدیدکنندگان اهدا شد.

گفتنی است موزه بانک ملی ایران به منظور افزایش ارتباط با کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور و با هدف ارتقای سواد موزه ای و آشنایی آنها با تاریخ و میراث فرهنگی کشور، تا کنون زمینه بازدید دانش آموزان مدارس متعددی را فراهم کرده است و آمادگی خود را برای بازدید دانش آموزان مدارس دیگر نیز اعلام می کند.

مسئولان مدارس می توانند به منظور هماهنگی جهت بازدید دانش آموزان از موزه بانک ملی ایران که در خیابان فردوسی واقع شده است، با شماره تلفن ۶۰۹۹۴۰۳۷ تماس برقرار کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.