آیین تجلیل از برترینهای شبکه فروش بیمه نوین در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، هیأتمدیره، معاونان و مدیران این شرکت و با حضور برترینهای نمایندگان و کارگزاران در سالن همایش هتل ارم تهران برگزار شد.
قدردانی از نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ۱۴۰۲
قدردانی از نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ۱۴۰۲
به گزارش دیوان اقتصاد، در این مراسم از برترینهای شبکه فروش این شرکت در قالب مسابقات فروش و با در نظر گرفتن عناوینی همچون برترینها در “مسابقات فروش پیشتازان”، “مسابقات فروش طرحهای ویژه نوین ” و “مسابقات فروش آفرین ساز ۱۴۰۲”، در دو بخش رشتههای جنرال و عمر انفرادی با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس قدردانی به عمل آمد.
حسین کریم خان زند، مدیرعامل بیمه نوین در بخشی از این مراسم نوید ارائه محصولات جدید و منحصربهفرد تا پایان سال مانند طرح ویژه هستی و چند طرح بیمهای قبل از پایان سال را داد و افزود: «این محصولات پس از طی نمودن بررسیهای لازم و فنی و اطلاعرسانی و آموزشهای لازم به همکاران رونمایی خواهد شد.»
نائب رئیس هیأتمدیره و مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر لزوم همگامی با تغییرات دنیای امروز به خصوص در بخش فناوری اطلاعات و نوآوری و تحول دیجیتالی و مهارتهای فروش گفت: «با تغییرات رخ داده دیگر نمیتوان به روشهای سنتی اکتفا کرد و باید تغییرات در همه جوانب صورت بگیرد. مشتری امروز علاقهمند است تا خدمات مورد نیاز خود را از طریق سیستم الکترونیک و فضای مجازی و در سریعترین زمان دریافت کند. ما نیز باید با ایجاد زیرساختهای لازم در فناوری اطلاعات با این تغییرات همسو شده و منطبق با نیازهای روز مشتریان سیستم فروش خود را به روز کرده و با همافزایی فیمابین بهترین خدمات را بهصورت سفارشی و سریع به مشتریان ارائه کنیم. در این میان نقش مشاور و راهبری نمایندگان برای مشتری، بیش از پیش اهمیت خواهد یافت و نیاز است تا نماینده فروش بیمه در این زمینه توانمندتر و چابک تر عمل کند.»
وی همچنین گفت: «یکی از محورهای اصلی برنامه استراتژیک بیمه نوین، افزایش حدود و اختیارات و ارائه آموزشهای مختلف به شبکه فروش است و ما در حال ایجاد بسترهای دیجیتال موردنیاز برای نمایندگان و کارگزاران هستیم.»
کریمخان زند همچنین با اشاره به آنکه فروش محصول بیمهای، ارائه یک اطمینانخاطر به بیمهگذاران است، بر مشتریمداری، معرفی مناسب و شفاف بیمهنامه و حقیقتگویی، پاسخگویی به موقع، ارائه خدمات خاص و همراهی اعضای شبکه فروش با مشتریان تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه نوین در پایان سخنانش با تاکیدبر اهمیت ایجاد تیمهای فروش اظهار داشت: «ما امروز اینجا هستیم تا نشان دهیم که آمادهایم تا با هم رشد کنیم و آینده را بسازیم. بیایید با اشتیاق و انرژی به چالشهای جدید بپیوندیم و موفقیتهای بیشتری خلق کنیم. تعهد و تلاش هر یک از شما کلید رسیدن به آیندهای روشنتر و موفقتر است.»
براساس این گزارش، صفری معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه نوین هم ضمن تاکید بر حمایت و پشتیبانی شعب و مدیریتهای ستادی از شبکه فروش در فضای رقبای صنعت بیمه، حفظ حقوق شبکه فروش را به عنوان یک استراتژی غیرقابل تغییر در بیمه نوین عنوان نمود.
جمیلی مدیر بازاریابی و فروش شرکت اعلام کرد شاخصهای انتخاب نمایندگان برتر این شرکت در سال۱۴۰۲ بر اساس مواردی همچون رشد و کسب پرتفوی مناسب، تمدید بیمهنامهها و نگهداشت مشتری، رعایت نسبت خسارت مناسب، رعایت اخلاق حرفهای نمایندگی بیمه، توجه به پتانسیلهای منطقهای هر شهر و توجه به خلاقیت و نوآوری در فعالیت نمایندگان بوده است.
رونمایی از اپلیکیشن بازدیداولیه بیمههای بدنه توسط باباکردی مدیر بیمه اتومبیل و برگزاری کارگاه آموزشی توسط پیمان شمس مدرس و کوچ بینالمللی توسعه فردی و کسب و کار از جمله بخشهای دیگر مراسم تقدیر از برترینهای شبکه فروش بیمه نوین بود.
گفتنی است؛ در این مراسم ۶۶ نماینده و کارگزار برتر متعامل مورد تقدیر قرار گرفتند
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد