دیدار مدیر عامل بیمه ایران با همکاران حسابرسی و بازرسی، بازاریابی و مطالعات بازار و بازرسی کل کشور

دیدار مدیر عامل بیمه ایران با همکاران حسابرسی و بازرسی، بازاریابی و مطالعات بازار و بازرسی کل کشور

علی جباری مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بیمه ایران در ادامه برنامه حضور در کنار همکاران و دیدار صمیمانه با آنان، هدف نظارت را بهبود و بازسازی دانست و با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار، سیستم‌ و زیرساخت‌های فناورانه، سیستم‌های یکپارچه و هوشمند را به نوری در تاریکی تشبیه کرد و گفت: چون نور هست، همه چیز شفاف و روشن است.

به گزارش دیوان اقتصاد، جباری در دیدار با همکاران اداره کل حسابرسی و بازرسی، ضمن آشنایی دقیق با وظایف، شاخص‌ها و فرآیندهای عملیاتی حسابرسی و بازرسی بر لزوم هوشمندسازی فرآیندها تاکید کرد.

مدیرعامل بیمه ایران افزود: برای ایجاد شفافیت مالی لازم است بهبود زیرساخت فناوری اطلاعات، هوشمندسازی فرآیندها و ارتقای سرمایه انسانی به‌ویژه در حوزه کنترل و رسیدگی‌ها در اولویت قرار بگیرد.

جباری تصریح کرد:‌ از نگاه من اگر فرایندهای مختلفی در سازمان باشد که منجر به تعالی و رشد و توسعه سازمان بشود، یکی از این فرایندهای مهم، نظارت و بازرسی است.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با بیان اینکه باید استانداردها، معیارها و ملاک های نظارت و بازرسی کاملا مشخص شود، گفت:‌ رویکردها باید به سمت بازرسی‌های حرفه ای و استاندارد برود. دکتر جباری تاکید کرد: عملکرد واحدها اعم از شعب، استان‌ها، حوزه‌های ستاد و افراد باید براساس شاخص‌های تعیین شده نظارت و بازرسی ارزیابی شود.

مدیر عامل بیمه ایران در این دیدار، یکی از شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها را رسیدگی به شکایات و پاسخگویی صحیح دانست و افزود: شناسایی شکایت‌ها منجر به شناسایی نقاط قابل بهبود و ضعف‌های سیستمی می‌شود و راهگشای حل مشکلات و تقویت نقاط قوت خواهد بود.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با حضور در اداره کل بازاریابی و مطالعات بازار، ایجاد نظام دقیق و سامانه بازاریابی و تحلیل بازار را با قابلیت شناخت دقیق بازار و پیش‌بینی روندها برای تسهیل ورود به بازار یک ضرورت برشمرد. دکتر جباری یادآور شد: بیمه ایران یک بنگاه اقتصادی با اهداف تجاری است و باید در راستای این اهداف قدم بردارد.

مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر نقش ویژه همفکری با نمایندگان با توجه به ارتباط بی‌واسطه با مشتریان در تبیین برنامه‌های بازاریابی و توسعه بازار، به ظرفیت نخبگان دانشگاهی نیز در قالب کارگروه های پیوند صنعت و دانشگاه اشاره کرد.

جباری افزود: ایده‌ها و خلاقیت‌های نخبگان دانشگاهی و نسل جوان در دانشگاه‌های برتر کشور در کنار تجربیات همکاران و شبکه نمایندگی می‌تواند به ایجاد طرح‌های جدید خلاقانه و بسته‌های بیمه‌ای نوین کمک کند.

مدیرعامل بیمه ایران تاکید کرد: از آنجا که نمایندگان شرکت در کف بازار بیمه کشور حضور دارند حتماً بایست برای بازاریابی، برگزاری جشنواره‌ها و نحوه رقابت شرکت نقطه‌نظرات آنها مد نظر قرار گیرد.

جباری در ادامه بازدید از واحدهای مختلف با همکاران بازرسی کل کشور مستقر در بیمه ایران نیز دیدار و از همراهی آنها در عملکرد شرکت قدردانی کرد.

 
 
 
 
 
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.