بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از کمپین "خرده به جیب نگیر" رونمایی کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
کمپین "خرده به جیب نگیر" بانک شهر رونمایی شد
کمپین "خرده به جیب نگیر" بانک شهر رونمایی شد
به گزارش دیوان اقتصاد، کمپین خرده به جیب نگیر با هدف اطلاع رسانی در خصوص ویژگیهای کارت شهروندی و معرفی اماکنی که این کارتها در آن قابلیت استفاده دارند، اجرا میشود.
آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راه اندازی نشده است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است.
قابل ذکر است که کارت شهروندی هم اکنون در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاههای شهروند و ... از جمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها ایجاد شده و یا در حال راه اندازی است.
در کمپین " خرده به جیب نگیر"، سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگیها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح شود .
همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشیهای دارای سیستم عامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به عنوان ظرفیت دیگری برای پذیرندهها معرفی میشود.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 623,950 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 483,850,000 | |
سکه تمام | 428,950,000 | |
سکه نیم | 266,500,000 |