حضور موفق شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی ایران در بازار اندونزی

حضور موفق شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی ایران در بازار اندونزی

سه‌شنبه, ژوئن 13, 2017 - 14:30 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رایزن جمهوری اسلامی ایران در اندونزی می گوید، حضور موفق شرکت‌های فنی و مهندسی ایرانی در اندونزی تأثیر مثبت بر نگاه دولتمردان این کشور به توانمندی شرکت های کشورمان داشته است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا از تارنمای سازمان توسعه تجارت ایران، «انور کمری» با اشاره به نمونه‌های مختلف شرکت‌های فنی و مهندسی در بازار هدف اظهار داشت: حضور موفق شرکت مپنا (مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران) در برخی پروژه‌های اندونزی باعث شده است تا دولتمردان و فعالان اقتصادی اندونزیایی در حوزه نیرو به توانمندی شرکت‌های ایرانی اذعان داشته باشند.
وی افزود: این موضوع موید حضور شرکت‌های فنی و مهندسی توانمند و متعهد در بازارهای هدف و اجرای پروژه‌های موفق است که به طور قطع تأثیر مثبتی بر نگاه و باور دولتمردان و تجار این کشورها خواهد داشت.
رایزن ایران در اندونزی با تشریح برنامه‌های توسعه‌ای کوتاه مدت و بلندمدت متنوع کشور اندونزی خاطر نشان کرد: بازار اندونزی و حضور در این برنامه‌ها مستلزم اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ در این کشور است که حضور سایر شرکت‌های فنی و مهندسی به صورت فیزیکی در این کشور و ایجاد دفتر نمایندگی و همچنین قرار گرفتن در فهرست عرضه کنندگان معتبر وزارتخانه‌ها و شرکت‌های متولی پروژه می‌تواند مفید فایده باشد.
بررسی خبرنگار ایرنا از آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد در 10 ماهه سال 1395 میزان صادرات از جمهوری اسلامی ایران به اندونزی 126 میلیون و 435 هزار و 44 دلار بود. در این مدت ارزش واردات از این کشور به 149 میلیون و 494 هزار و 834 دلار رسید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.