خدمات مطلوب الکترونیک، ابزار مهمی برای جذب مشتریان است

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران مطرح کرد:

خدمات مطلوب الکترونیک، ابزار مهمی برای جذب مشتریان است

سه‌شنبه, ژولیه 4, 2017 - 08:19 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با بیان این که ارائه خدمات مطلوب الکترونیک ابزار مهمی برای جذب مشتریان است، اظهار داشت: به کارگیری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در ارائه خدمات الکترونیک زمینه ساز توسعه بازارهای هدف در بانک خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، برات کریمی در جلسه بررسی وضعیت شعب تهران در محل اداره امور شعب مرکزی تهران ضمن تشریح جایگاه ویژه شعب تهران و وجود پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در بانک ملی ایران گفت: کارکنان با تلاش بیشتر و بازاریابی برای جذب منابع ارزان قیمت در تهران می توانند جایگاه واقعی استان تهران را در توسعه بانک ملی ایران تعیین و گسترش دهند.
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران ضمن اشاره به تلاش های انجام شده برای وصول مطالبات معوق، آموزش بازاریابی نوین و ایجاد نگاه درآمدی در کارکنان را یکی از راه های مهم و مطلوب برای دستیابی به اهداف بانک دانست. وی افزود: جانمایی مناسب سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری خدمات الکترونیک در خصوص جذب منابع و کسب سهم بازار بسیار مهم و چشمگیر است.
وی رعایت رفتار سازمانی، بررسی وضعیت ظاهری و نظافت شعب را در جذب مشتریان مهم برشمرد و در ادامه با تاکید بر ضرورت تغییر تابلوها در شعب بانک ملی ایران گفت: زیبا سازی شعب استان تهران از رویکردها مهم و اساسی بانک در سال جاری است.
محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران در ادامه این جلسه ضمن تشریح وضعیت برنامه های شعب تهران هدف اصلی شعب تهران را کسب حداقل ٥٠درصد منابع بانک ملی ایران در کل کشور اعلام کرد.
وی تحقق شعار « هر شعبه یک برنامه» را مدیون همدلی و هم افزایی کارکنان دانست و افزود: صداقت، هم افزایی و همدلی در کارکنان مهمترین اصول برای تحقق اهداف عملیاتی است.
گفتنی است بررسی و ارزیابی رفتار سازمانی، زیباسازی شعب و بهبود وضعیت ظاهری کارکنان دستورکار این جلسه بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.