چوب لاي چرخ نگذاريد ؛ اسناد و مدارك به قوه قضائيه بدهيد

نو بخت در واكنش به لغو قرارداد توتال ازسوي يك نماينده ؛

چوب لاي چرخ نگذاريد ؛ اسناد و مدارك به قوه قضائيه بدهيد

سه‌شنبه, ژولیه 11, 2017 - 15:03 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رسانه های مستقل و مردمی بهترین وسیله انتقال اطلاعات درست به مردم است. رسانه ها می توانند هفته ای یک بار سئوالات مردم را بپرسند و ما ملزم به پاسخگویی هستیم.

به گزارش ديوان اقتصاد، سخنگوی دولت در نشست خود با خبرنگاران درباره قرارداد توتال توضیح داد: این قرارداد همه مراحل قانونی را طی کرد. برای نمایندگان مجلس هیچ چیزی محرمانه نیست. می توانند از ابزارهای نظارتی خود استفاده کنند. حق تحقیق و تفحص دارند. هر جایی فکر کرده اند کار خلاف قانونی صورت گرفت، هم به دستگاه های نظارتی دیگر در قوه قضاییه مانند دیوان عدالت اداری، سازمان بازرسی کل کشور، حتی به دیوان محاسبات، یا سازمان حسابرسی و وزارت اطلاعات گزارش کنند. اگر نمایندگان اطلاعاتی دارند به دستگاه های نظارتی بدهند یا اگر اسنادی دارند تقدیم قوه قضاییه کنند.
وي در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس درباره لغو قرارداد توتال گفت: حق یک نماینده است که طرح ۳ فوریتی برای لغو قرارداد ارائه دهد. همین دوست محترم که عضو کمیسیون برنامه و بودجه بود، تصویب کرد ۶۵ میلیارد دلار از خارجیها، سرمایه جذب کنید. خبرنگاران به این دوست محترم، ماده ۴ قانون برنامه ششم را ارجاع دهند که به دولت دستور داده شده با خارجیها شریک شوید. البته حرف مفت که مالیات ندارد، ولی اینکه همیشه چوب لای چرخ بگذاریم، کار پیش نمی رود. بهتر است سریعا به قوه قضاییه بروند و مدارک و اطلاعات خود را ارائه دهند. مردم به وقت با این اشخاص تسویه حساب کردند. خواهش می کنم آزموده را دوباره نیازمایید. بارها مقام معظم رهبری فرمودند این مناقشات را کنار بگذارید و به خدمت به مردم بپردازید.
نوبخت در ادامه گفت: یک نماینده یا دو یا سه نماینده، همه مجلس نیستند. مجلس، ترکیبی است که همیشه در کنار دولت و کمک کار ما بوده است. بنده ۴ دوره در مجلس بودم و انتهای طرحهای ۳ فوریتی را بارها دیده ام. این نمایندگان محترم اقلیتهایی هستند که تصور می کنند اینطوری خدمت می کنند. این خدمت نیست، مانع برای توسعه کشور است. ترکیب مجلس، منطقی، قابل دفاع و احترام است. ما معتقدیم رسانه های مستقل و مردمی بهترین وسیله انتقال اطلاعات درست به مردم است. رسانه ها می توانند هفته ای یک بار سئوالات مردم را بپرسند و ما ملزم به پاسخگویی هستیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.