ساختار و تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به کار کرد

ساختار و تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری آغاز به کار کرد

دوشنبه, ژولیه 24, 2017 - 10:38 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

در مراسمی با حضور "رضا کامران"، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بر اساس ساختار جدید تدوین شده، از این پس این مرکز به شکل ۲۴ ساعته و تحت نظارت شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان» که از شرکت های عضو گروه مالی گردشگری است، خدماتی چون راهنمایی مشتریان در خصوص مسائل بانکی، ثبت شکایات و پیشنهادات، رفع مشکلات اضطراری بانکی و معرفی خدمات و محصولات بانک گردشگری را انجام خواهد داد.

گفتنی است این مرکز بعد از گذراندن دوره های آموزشی سخت افزاری و نرم افزاری برای پاسخگویان به شکل رسمی آغاز به کار کرده است. مشتریان بانک گردشگری و عموم مردم می توانند با تماس با شماره ۲۳۹۵۰ از خدمات این مرکز در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه روز بهره مند شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.