هفتصد میلیارد تومان بیمه زندگی مان فروخته ایم

هفتصد میلیارد تومان بیمه زندگی مان فروخته ایم

ابراهیم حمیدی گفت: در کمتر از سه سال حدود هشتصد و پنجاه هزار فقره بیمه مان فروخته ایم با ارزشی بالغ بر هفتصد میلیارد تومان حق بیمه تولیدی.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از بیمه نویس،مدیرعامل بیمه ایران معین افزود: در حقیقت ما کاری که در حوزه بیمه زندگی بیمه ایران کرده ایم امروز بیمه ی مرکزی به عنوان نهاد ناظر صنعت بیمه ، شرکت های بیمه را موظف کرده است که حساب هایشان را تفکیک بکنند و حتی اجازه داده است که شرکت های بیمه ی جنرال، بیمه ی زندگی تخصصی ایجاد بکنند ، ما در این زمینه موفق بوده ایم از ابتدا تفکیک کرده ایم یک ریال حق بیمه، بیمه زندگی با سایر حق بیمه ها مخلوط نشده است .
حمیدی گفت: کاری که ما در سه سال اخیر در حوزه بیمه ی زندگی با ارائه محصول" بیمه زندگی مان" قابل مقایسه با قبل نیست ، در قالب چهار دوره تمام نمایندگی های بیمه ی ایران در اقصی نقاط کشور را بالغ بر هفتاد و پنج هزار نفر ساعت در حوزه ی کسب و کار بیمه ی عمر و بازاریابی آموزش دادیم. مدیرعامل بیمه ایران معین افزود: محصول بیمه زندگی مان با توجه به شهرت ، اعتبار و اعتمادی که مردم به بیمه ایران دارند و شبکه فروش گسترده و با سابقه ای که وجود دارد امروز بعنوان پر فروش ترین بیمه زندگی در ایران در حال فروش است و به شخصه آرزو دارم به جایی برسیم که هر ایرانی یک بیمه زندگی داشته باشد.
مدیرعامل بیمه ایران معین در پاسخ به رسانه برخط بیمه نویس در خصوص سود بیمه زندگی در این شرکت گفت: برای سال 93 بیست و چهار و نه دهم درصد سود قطعی اعلام کردیم برای 94 بیست و چهار درصد و برای 95 بیست و یک درصد.
حمیدی در پایان افزود این توانمندی و تخصص در مجموعه بیمه ایران معین وجود دارد بصورت تخصصی در حوزه بیمه های زندگی فعالیت نماید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.