رسالت و مصلحت بانک کشاورزی، خدمت به بخش کشاورزی است

رسالت و مصلحت بانک کشاورزی، خدمت به بخش کشاورزی است

شرايط سخت و وجود بحران در دوران مختلف زندگي موضوع جديدي نيست و شرايط اقتصادي امروز که بخش عمده آن از توطئه دشمنان نظام جمهوري اسلامي‌ايران ناشي مي‌شود نيز بر کسي پوشيده نيست.روح اله خدارحمي‌راهکار برون رفت از اين شرايط خطير را اميد آفريني و توجه بيشتر به مسائل مي‌داند.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، خدارحمي‌روز پنجشنبه ٢٨ در ديدار با مديران و روساي شعب اين بانک در استان البرز، ادراک شرايط خطير کنوني را يک ضرورت دانست و بر پرهيز از هرگونه تشتت و نا آرامي‌تأکيد کرد. وي با اشاره به صلابت و مقاومت ملت شريف ايران در دوران سخت گذشته خاطر نشان کرد :بايد با تقويت روحيه در مسير معقول حرکت کنيم.

خدارحمي‌اضافه کرد: توجه بيشتر و اميد آفريني مولفه‌هايي هستند که در شرايط اقتصادي امروز بايد بيش از گذشته مورد توجه قرار گيرد. در ارتباط با مشتري نيز اين مولفه‌ها نقش محوري دارند.خدارحمي‌ گفت: رسالت و مصلحت بانک کشاورزي خدمت به بخش کشاورزي است و اولويت اين بانک نيز پرداخت تسهيلات به فعالان و توليد کنندگان بخش کشاورزي خواهد بود. مديرعامل بانک کشاورزي در بخش ديگري از سخنان خود بر استفاده ظرفيت‌هاي اين بانک در ارايه خدمات ارزي و بانکداري بين الملل تأکيد کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.