رونمایی از کتاب سوادآموزی در فضای رسانه ای با حضور رئیس روابط عمومی بانک سرمایه

رونمایی از کتاب سوادآموزی در فضای رسانه ای با حضور رئیس روابط عمومی بانک سرمایه

یک‌شنبه, نوامبر 11, 2018 - 10:51 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی با محوریت خانواده و با حضور دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات، رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد، رئیس روابط عمومی بانک سرمایه و جمعی از اساتید و صاحب نظران حوزه ارتباطات و رسانه در سالن سینمای وزرات و فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، آیین افتتاحیه دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی با محوریت خانواده و رونمایی از کتاب سوادآموزی در فضای رسانه ای روز شنبه ۱۹ آبان ۹۷ با حضور حسین انتظامی (دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات )، سید مرتضی موسویان (رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد)، رئیس روابط عمومی بانک سرمایه و جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه ارتباطات و رسانه در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
شایان ذکر است کتاب سوادآموزی در فضای رسانه ای شامل گزیده مقالات بین المللی سواد رسانه ای، سواد اطلاعاتی و سواد دیجیتالی است که طی سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ارائه شده و توسط گروه مترجمان گردآوری و ترجمه شده است. این کتاب در شش فصل و ۱۰۰ صفحه به همت انجمن سواد رسانه ای ایران از سوی انتشارات پشتیبان چاپ و منتشر شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.