تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت روز بیمه

تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت روز بیمه

علی جباری مدیرعامل صندوق در پیامی سیزدهم آذر، روز بیمه؛ این روز ملی را به همکاران خود و کلیه تلاشگران و فعالان صنعت بیمه تبریک گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، متن پیام به این شرح است:

همکاران گرانقدر و دلسوز

روز ملی صنعت بیمه را فرصتی بسیار مغتنمی می دانم تا از تلاش و همت تمامی همکاران عزیزصندوق تشکر ویژه به عمل آورم.
صندوق تامین خسارتهای بدنی با تکیه بر دانش و تجربه حاصل از ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه همواره تلاش نموده تا در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و توسعه کشور تأثیرگذار باشد.
طی سالهای اخیر در طول شرکت های بیمه و بِه عنوان مکمل صنعت بیمه به رسالت قانونی خود عمل و در حوزه ارائه خدمات، مدیریت منابع، ایجاد ارزش افزوده منابع صندوق، ایجاد سیستم هوشمند و پاسخگویی، دستاوردهای بزرگی به دست آوردیم و صندوق به سمت جایگاه واقعی آن که میبایست پشتوانه صنعت بیمه و شرکت های بیمه باشد، نزدیک شده است.
تأسیس “صندوق تامین خسارتهای بدنی” یکی از مترقی ترین قوانین کشور عزیزمان می باشد. لذا همکاران تلاشگر در همین راستا و در اجرای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهوری برای تحقق عدالت اجتماعی در کشور گام برمیدارند.
کارکنان دلسوز صندوق به عنوان خدمتگزار مردم با الهام از تخصص و تعهد و در چارچوب قوانین برای ارائه خدمات مطلوب تر، بی وقفه کوشش نموده و با تبدیل تهدیدات به فرصت ها و بهره گیری از نوآوری و خلاقیت در رشد و ارتقاء خدمات رسانی تلاش مینمایند.
اینجانب ۱۳ آذر روز بیمه را به تمامی همکاران اعم از صف و ستاد، و شعب در سراسر کشور که با ارزش نهادن به حقوق شهروندی باعث آرامش و امنیت خاطر مردم شریف این مرز و بوم گردیده اند تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون برای کلیه تلاشگران در این عرصه را از ایزد منان خواستارم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.