رشد ۸۲ درصدی بیمه های آتش سوزی با سیاست های صحیح بازاریابی

رشد ۸۲ درصدی بیمه های آتش سوزی با سیاست های صحیح بازاریابی

یک‌شنبه, ژانویه 20, 2019 - 23:11 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

با عنایت به گزارشات اعلام شده ، میزان رشد حق بیمه آتش سوزی بیمه “ما” تا دی ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۸۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش دیوان اقتصاد ، انوری مدیر بیمه های آتش سوزی با تایید این خبر گفت: بیمه “ما” در ده ماه نخست سال ۱۳۹۷ با رویکردی متفاوت موفق به کسب رشد ۸۱٫۶۵ درصدی در رشته آتش سوزی شده است .
انوری ضمن اشاره به نقش شبکه فروش در فروش هر چه بهتر بیمه نامه تصریح کرد: این امر با استفاده از توان بالای شبکه فروش ، پشتیبانی ستاد و شعب ، شرکت در مناقصات بیمه ای و اعمال سیاست های صحیح بازاریابی محقق شده است .
وی در ادامه اضافه کرد:ارائه طرح های مختلف بیمه ای، بررسی ریسک ها به صورت حرفه ای ، ارائه مشاوره به مشتریان بزرگ در زمینه مدیریت ریسک و کنترل عوامل ایجاد خطر ، آموزش های سیستمی به شبکه فروش از عمده اقدامات راهبردی در پیشرفت و رشد این رشته بوده است.
انوری افزود: با توجه به مدیریت ریسک مناسب و کنترل خسارات، نسبت خسارت از ۱۶٫۸۷ در سال ۹۶ به ۱۰٫۱۳ در سال ۹۷ تقلیل یافته است .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.