شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آن

شناسایی نیاز مشتریان و ارائه خدمات متناسب با آن

اکبری با بازدید از شعب ولیعصر و بهمنی آمار عملکرد، میزان تحقق اهداف و رعایت اصول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را مورد بررسی قرار داد و نکات لازم را برای ارتقاء کیفی و کمی شعب، بیان داشت.

به گزارش دیوان اقتصاد، مرتضی اکبری با اشاره به تاثیر تنوع خدمات بانکی در جذب مشتریان گفت: شناسایی مشتریان و نیازهای متنوع آنها، با بازاریابی نوین و محصولات جدید امکان پذیر است.
وی در خصوص جایگاه ویژه و حساس روسای شعب اظهارداشت: رئیس شعبه می تواند نقش ارزنده و تأثیرگذاری در تعالی بانک ایفاء کند و با بررسی و ارزیابی روزانه آمار عملکرد شعبه خود نقشه راه ترسیم نموده و حرکت در چارچوب برنامه ها را عملی کند.
در ادامه مدیرعامل بانک با اشاره به ثبات و جایگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در میان آحاد جامعه تصریح کرد: فعالیت این بانک تنها بر مبنای اصول اقتصاد اسلامی و عقد قرض الحسنه است و از این منظر به عنوان یکی از بهترین مجموعه های شبکه بانکی کشور به شمار می آید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.