با توجه به تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی مبنی بر فرهنگسازی ویژه در حوزه بیمههای زندگی، مدیر روابط عمومی بیمه دی از آغاز کمپین «بیمه مستمری پیشامد» خبر داد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
گام بلند بیمه دی در فرهنگسازی بیمههای زندگی
گام بلند بیمه دی در فرهنگسازی بیمههای زندگی
به گزارش دیوان اقتصاد؛ فرید میرموسوی مدیر روابط عمومی این شرکت در خصوص این کمپین اظهار کرد: بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمهای دارای مجوز فعالیت در تمامی رشتههای بیمهای از بیمه مرکزی، طبق استراتژی خود و همچنین در راستای تأکید بیمه مرکزی بر معرفی بیمههای زندگی، سعی دارد با ارائه جدیدترین محصول بیمهای خود، گام مؤثری در فرهنگسازی بهرهگیری از بیمههای زندگی بردارد.
وی افزود: در سالهای اخیر بیمه دی محصولات متنوعی را متناسب با فرهنگ و نیاز جامعه کشور طراحی کرده که «بیمه مستمری پیشامد» ازجمله این محصولات است که بهصورت انحصاری و برای نخستین بار در ایران ارائه میشود.
بیمه مستمری پیشامد با وجود مزایایی همچون خرید آسان و هزینه سرمایهگذاری مناسب، میتواند پاسخگوی نیاز تمامی اقشار جامعه برای تأمین آسایش و رفاه آینده باشد.
مدیر روابط عمومی بیمه دی در ادامه اظهار کرد: این محصول طی کمپین فرهنگی-بیمهای فراگیر در رسانههای محیطی، مجازی، رادیو و تلویزیون معرفی خواهد شد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 193,440 | |
دلار | - | 707,200 |
لیر | 20,500 | |
پوند | 904,700 | |
یوان | 98,100 | |
یورو | 751,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 523,600,000 | |
سکه تمام | 501,750,000 | |
سکه نیم | 270,500,000 |