بیمه ملت؛ لیدر بیمه نفتکش‌های ایرانی

بیمه ملت؛ لیدر بیمه نفتکش‌های ایرانی

مدیرعامل بیمه ملت از حضور این شرکت به عنوان لیدر بیمه نفتکش‌های ایرانی در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، علی صلاحی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های بیمه ملت مبنی بر رشد هدف‌مند پرتفو در سال جدید همزمان با حفظ توانگری مالی شرکت اظهار کرد: این شرکت در سطح یک توانگری مالی قرار داشته و توانسته نسبت توانگری مالی بیش از ۲۰۰ درصد را در ۷ سال متوالی تثبیت کند.

مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود با توجه به تحریم‌های تجاری ایران، اهمیت حفظ و نگهداری از منابع و سرمایه‌های ملی را مدنظر قرار داد و گفت: صنعت بیمه نیز همانند سایر صنایع در سال‌های اخیر توانسته از فرصت تحریم‌ها استفاده کرده و خود را به لحاظ فنی، دانش بیمه‌ای و اقتصادی تقویت کند.

مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر این‌که شرکت بیمه ملت به لحاظ فنی نیز از پیشگامان بیمه‌های دریایی در صنعت بیمه ایران به حساب می‌آید؛ ادامه داد: در حال حاضر شرکت ملی نفتکش ایران که یکی از بزرگ‌ترین ناوگان‌های نفتکش دنیا را در اختیار دارد با همکاری گسترده کنسرسیوم بیمه‌های داخلی در حال انجام فعالیت است و هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

صلاحی‌نژاد با اشاره به حضور موثر بیمه‌ملت در کنسرسیوم بیمه نفتکش‌ها از ابتدای تاسیس تاکنون ادامه داد: در طول سال‌های گذشته توانسته‌ایم بدون هیچ مشکل فنی و حقوقی، خدمات بیمه‌ای خود را در این زمینه ارائه و سهم خود را از خسارت‌های وارده پرداخت کنیم و بر همین اساس هم در سال‌جاری به عنوان لیدر بیمه‌های داخلی از سوی شرکت ملی نفتکش انتخاب شدیم.

وی همچنین به پرداخت خسارت کشتی سانچی به عنوان بزرگ‌ترین خسارت سال‌های اخیر در حوزه بیمه نفتکش‌ها اشاره و تصریح کرد: بیمه ملت سهم ۱۰ درصدی از بیمه این نفتکش را بر عهده داشت و طبق قرارداد، پس از قطعی شدن میزان خسارت، نسبت به پرداخت آن اقدام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: صنعت بیمه در سال پیش‌ِرو با تکیه بر ظرفیت و توان متخصصان داخلی و حمایت نهاد ناظر، نیاز شرکت‌ها و صنایع ایرانی به پوشش‌های بیمه‌ای را رفع کند و پیام‌آور آرامش و امنیت برای مردم شریف ایران باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.